כשזה מגיע לקידום אתרים, הצעד הראשון בשיפור הדירוג שלך הוא הבנת האלגוריתמים של גוגל ומה המשתמשים רוצים.
גוגל מסדרת כל הזמן את האלגוריתמים שלה כדי להבין טוב יותר את חווית המשתמש ולתעדף תוצאות חיפוש על סמך כוונה.
הנה כמה טיפים לתחילת העבודה. המשך לקרוא כדי לגלות את היתרונות של השימוש ב-Search Console של Google ולהתחיל לשפר את הדירוג שלך עוד היום! א
חרי הכל, האתר שלך הוא כבר חלק מהמערכת האקולוגית של גוגל!
ארגון נושאי תוכן
ארגון תוכן באופן נושאי בעת בניית אסטרטגיית קידום אתרים בגוגל יכולה להיות דרך יעילה לשפר את הדירוג שלך בתוצאות של מנועי החיפוש.
המבנה של האתר שלך צריך לעקוב אחר נושא מסוים, ואתה צריך להשתמש בקישורי עוגן כדי לדלג ממדור אחד למשנהו.
אשכולות נושאים ותוכן עניינים יכולים גם לעזור ל-Google להבין את הקטעים שלך בצורה יותר הקשרית.
שימוש בטכניקות אלו יכול לשפר את שיעור הקליקים של התוכן שלך.
הצעד הראשון בהשגת דירוג מוביל במנועי חיפוש הוא להבטיח שלאתר שלך יש ארגון שקל לנווט בו.
גוגל הצהירה בפומבי שהם מעדיפים ארכיטקטורת אתרים שמקבצת דפים לפי נושאים.
למרות שהן נקראות פירמידות נושא, רוב מומחי SEO מתייחסים אליהן כאל ארכיטקטורה נושאית.
צורה נוספת של ארכיטקטורת אתרים היא הסילו. המונח מטעה מכיוון שהוא מרמז שהתוכן באתר נפרד זה מזה. עם זאת, ממגורות שונות זו מזו.
קבלת קישורים נכנסים לתוכן
יצירת תוכן מדהים חיונית ליצירת קישורים נכנסים לאתר שלך.
קישורים נכנסים אלה מגיעים מאתרים אחרים החולקים את התוכן שלך.
אתה יכול לכתוב על נושא ספציפי, לחלוק את המומחיות שלך או להציע מבט חדש על מערך נתונים ישן.
ככל שתפיק יותר תוכן מדהים, כך תקבל יותר קישורים נכנסים. הנה כמה טיפים ליצירת תוכן מדהים שמשותף.
ראשית, עליך לפנות לבעלי האתרים אליהם אתה מעוניין לקשר.
לעתים קרובות, זה כרוך בפנייה ישירה אליהם.
למרות שזה לוקח זמן, זה יכול להיות יעיל יותר עם השימוש בכלי לבניית קישורים.
כלי לבניית קישורים יאפשר לכם למצוא לקוחות פוטנציאליים ולנהל קמפיינים בצורה יעילה יותר.
קבלת קישורים נכנסים לתוכן מאתרים היא חלק חשוב מאסטרטגיית ה-SEO של גוגל.
קבלת תוכן אתר מותאם אישית
כאשר אתה בונה אסטרטגיית קידום אתרים בגוגל,
אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא תוכן האתר שלך.
קבלת תוכן אתר מותאם אישית חיונית כדי להבטיח שהאתר שלך מדורג גבוה עבור מילות מפתח קשורות.
חשוב לוודא שכל הדפים מכילים את התוכן המתאים, כולל כותרות, מטא תיאורים ועוד. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:
מעקב אחר ביצועי SEO
אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית אסטרטגיית קידום אתרים מוצלחת בגוגל הוא מעקב אחר ביצועי ה-SEO שלך.
ישנן מספר דרכים לעשות זאת, כולל יצירת דוחות מותאמים אישית, או הורדת נתוני Google Analytics ו-Google Search Console.
התוצאות של ניתוחים אלה יכולות לעזור לך לפתח תוכנית להתאוששות מכל כישלון.
מדדי SEO הניתנים בדוחות אלה יעזרו לך לאמוד את החזר ה-ROI של המאמצים שלך.
לוח מחוונים מקיף של ROI SEO יראה לך את החזר SEO שלך לאורך זמן.
שיטה נוספת למעקב אחר ביצועי קידום אתרים היא הקמת לוח מחוונים של Whatagraph כדי לעקוב אחר הביצועים של מאמצי ה-SEO שלך.
זה קל להגדרה ומציע נתונים מפורטים על ביצועי האתר שלך.
עם זאת, הוא מספק רק מידע בעל ערך על מונחים בנפח גבוה,
כך שהוא אינו שימושי עבור מילות מפתח בנפח נמוך.
על מנת ליצור דוח מקיף ושימושי, כדאי לכלול מדדים קשים ורכים כאחד.
מאמר נכתב על ידי מנשה בטיטו מומחה קידום אתרים