במאמר הבא נדבר על מתי יש צורך קניית קישורים לאתר שלכם או ללקוחות שאתם מקדמים בגוגל אורגני.
בניית קישורים היא אסטרטגיה שקיימת כבר עשרות שנים. מדובר ברכישת קישורים מאתרים הרלוונטיים לקהל היעד שלך.
המטרה של אסטרטגיה זו היא לשפר את דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל ולהגדיל את התנועה.
הרבה אנשים שואלים, "למה כדאי לי לקנות קישורים?" הם חושבים שעדיף שהם יוכלו לעשות קידום אתרים בעצמם ולקבל דירוג אורגני. עם זאת, אתה לא יכול לצפות לדרג בלי לקנות קישורים.
הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבצע הקניית קישורים:
קניית קישורים בגוגל היא מנהג נפוץ עבור אנשים רבים.
זה לא חוקי ויש הרבה יתרונות בקניית קישורים בגוגל.
לדוגמה, זה יכול לעזור לך לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש ולהגדיל את הסיכויים שלך לקבל יותר תנועה.
כאשר אתה קונה קישורים, הם ישלחו יותר תנועה לאתר שלך וייצרו לך יותר מכירות.
כאשר אתה קונה קישורים ממקורות מוכרים, תהליך בניית הקישורים הוא קל מכיוון שהוא מגיע עם ערובה שהקישורים יפעלו כמתוכנן.
חשוב להיות סלקטיבי בקניית קישורים מכיוון שחלק מהאתרים
עשויים למכור קישורים באיכות ירודה או שהם אתרי קידום אתרים שחורים שנענשים על ידי גוגל.
קניית קישורים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשפר את דירוג האתר.
הם יעילים בהבאת תנועה והכנסת האתר שלך לדף הראשון של גוגל. עם זאת, יש קו דק בין קניית קישורים לבין ספאם.
קניית קישורים יכולה להתבצע בשתי דרכים – האחת היא לקנות אותם מאתרים
בעלי סמכות נמוכה והשניה היא לקנות אותם מאתרים בעלי סמכות גבוהה.
האחרון יעיל יותר מכיוון שלגוגל יהיה קשה יותר לקבוע שלא קיבלת את הקישורים האלה באופן טבעי.
הסיבה העיקרית שבגללה אנשים צריכים לשקול רכישת קישורים
היא שזה יוביל לתנועה אורגנית, מה שמשפר את הדירוג לתוצאות ארוכות טווח.
מהן כמה מהשיטות המומלצות בעת רכישת קישורים?
קניית קישורים היא מנהג שנוי במחלוקת, אבל זה כן עובד.
המפתח להצלחה הוא שאתה צריך לעשות את המחקר שלך לפני שאתה קונה קישורים כלשהם.
יש גם כמה דברים שכדאי לזכור בעת רכישת קישורים מחברת קידום אתרים.
כמה מהשיטות המומלצות לרכישת קישורי Google הן:
– גלה את סוג הקישור שאתה מחפש וודא שהוא רלוונטי לאתר שלך.
– ודא שלחברה שאתה קונה ממנה יש ביקורות טובות והיא יכולה לספק הוכחה להצלחתה עם השירותים שלה.
– בדקו אם יש להם רקורד במתן שירותים איכותיים עם אחוזי המרה גבוהים.
– ודא שהם מספקים ערך מעבר לקישור חזרה לאתר שלך,
כגון אסטרטגיות שיווק תוכן או אסטרטגיות מדיה חברתית.
– תשאל אותם
קניית קישורים יכולה להיות דרך יעילה להגדיל את הדירוג שלך במנועי החיפוש.
עם זאת, חשוב להבין את השיטות המומלצות לרכישת קישורים כדי לוודא שאתה עושה זאת נכון.
כמה מהשיטות המומלצות לרכישת קישורים כוללות:
– שימוש במשאבים מכובדים כגון פלטפורמות בלוגים ופרופילי מדיה חברתית.
– שימוש בפוסט בבלוג או באתר בעל סמכות דומיין גבוהה.
– קניית קישורים מאתרים הדומים באופיים לשלך.
– הימנעות מאתרים עם מעורבות ירודה של משתמשים, סמכות דומיין נמוכה או תוכן מיושן.
כשמדובר בקניית קישורים, ישנן שיטות עבודה מסוימות שעליך לעקוב אחריהם.
הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהקישורים אינם ספאמיים.
הקישור צריך להיות רלוונטי, סמכותי ושימושי עבור קהל היעד שלך.
אחת השיטות המומלצות היא להשתמש בכלי כמו Ahrefs כדי למצוא אתרי יעד פוטנציאליים.
זה יעזור לך למצוא אתרים שעשויים להיות מעוניינים לקשר חזרה לאתר או לפוסט בבלוג שלך.
Ahrefs מספקת גם הרבה מידע שימושי על אתרים אלה שיכול לעזור לך להחליט אם כדאי לקנות מהם קישורים או לא.
סוגים של קניית קישורים
קישורים הם הדרך העיקרית שבה גוגל מדרגת תוכן.
לפעמים, עדיף לקנות קישורים מאשר ליצור אותם.
קישורים הם הדרך העיקרית שבה גוגל מדרגת תוכן.
לפעמים, עדיף לקנות קישורים מאשר ליצור אותם. אם אתה רוצה שהאתר או הבלוג שלך ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש,
אז רכישת קישורים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת.
קישורי קנייה הם הסוג הנפוץ ביותר של קישורים באינטרנט.
הם משמשים להפניית תנועה לאתר או למוצר.
ישנם שני סוגים של קישורי קנייה:
– בתשלום עבור קישורים: קנה קישורים שמשלמים עבורם באמצעות הכנסות מפרסום.
ניתן למצוא קישורי קניה אלו בתוצאות החיפוש הממומנות של גוגל, ב-Google Adwords ובפלטפורמות מודעות אחרות.
– מדיה שהושגה: קנה קישורים המגיעים מאתרים ובלוגים שקודמו על ידי קמפיינים שיווקיים במדיה חברתית או מאמצי יחסי ציבור.
קישורי קנייה הם סוג של קישור ש-Google מציגה כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך.
קישורי קנייה הם הסוג היעיל ביותר של קישורים מכיוון
שהם יכולים להוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר ויותר מכירות.
– קישורים אורגניים: אלו הם צורת הקישור הטבעית ביותר
שבה אתה משתף את התוכן שלך עם אתרים או בלוגים אחרים כדי לקבל קישורים נכנסים.
אתה יכול גם להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק,
אינסטגרם, טוויטר וכו' כדי לקבל תנועה אורגנית מדפים אלו.
– קישורים בתשלום: זהו סוג של קישור SEO שאתה רוכש מאתר חיצוני או בלוג עבור האתר או הבלוג שלך.
חשוב להקפיד על רכישת קישורים מסוג זה מכיוון שגוגל לא אוהב אותם ומעניש אתרים ששילמו עליהם בעבר.