באמר הבא נעסוק בנושא למה כדי לפרסם בפייסבוק ? כאשר אתה בפייסבוק, עליך להיות מודע לכך שיש כללים שעליהם לפעול, במיוחד אם אתה רוצה לוודא שעדכוני הסטטוס והתמונות שלך מתאימים. לאנשים בפייסבוק קל להתעצבן כאשר הם רואים עדכון סטטוס או תמונה מכיוון שהם חושבים שזה לא מתאים. עם זאת, אם שקלת את הסטנדרטים שפייסבוק הציבה, תוכל למתן את הפעילויות שלך כך שכולם יוכלו ליהנות מעדכוני הסטטוס שלך.
לפרסם בפייסבוק שיטות טכניקות
אם קרא לך מחבל על ידי אחד מחבריך בפייסבוק, עליך לדעת שאתה יכול להסיר את זהותך מפרסום באתר על ידי שליחת מנהל פרופיל להסרת שמך מכל עדכוני הסטטוס שלך בפייסבוק. עם זאת, אתה עשוי לתהות מדוע אי פעם תצטרך לפרסם משהו באינטרנט אם אינך מתכוון לעשות זאת. אתה עשוי לחשוב שזה בזבוז זמן לפרסם משהו בפייסבוק, אך ישנן סיבות רבות לכך שאנשים מפרסמים באתר הרשתות החברתיות. להלן מספר דוגמאות מדוע עליך לפרסם בפייסבוק.
כאשר אתה מפרסם בפייסבוק, אתה יכול ליידע אנשים על אירועים מיוחדים בחייך
לדוגמה, אם רק התחלת בעבודה חדשה, תוכל ליידע אנשים על אחריות התפקיד, כך שעמיתים חדשים יוכלו ללמוד עליך. באופן דומה, אם אתה הולך לחתונה, תוכל להודיע לאנשים על התאריך, השעה והמיקום כך שחברים ובני משפחה יוכלו לתכנן חבילות טיול סביבך. אנשים רבים משתמשים בעדכוני הסטטוס שלהם כצורת שיווק של עצמם לאנשים אחרים.
תוכל גם לפרסם עדכוני סטטוס לגבי המוצרים שלך
לדוגמה, אם אתה מנסה לקדם את קו הלבוש החדש שלך, יהיה עליך לשים ביקורות על המוצר כך שקונים פוטנציאליים יכולים לקבל מושג לגבי הביצועים של הבגדים. עם זאת, עליך להיות זהיר לגבי סוגי הביקורות שאתה כותב על המוצר. חלק מהאנשים עשויים למצוא את זה שימושי לאשפת המוצרים שלך רק בגלל שהם לא מסכימים עם הביקורת. לכן, עליך להיות זהיר לגבי סוג הביקורות שאתה מעלה. כלול רק משוב אמיתי מלקוחות מרוצים.
החזרה לאתר הראשי של מנשה בטיטו מומחה קידום אתרים https://www.mbetito.co.il/
תוכל לפרסם גם על העסק שלך
הרבה אנשים משתמשים בפייסבוק כדי לשווק את העסקים שלהם מכיוון שקל מאוד להקים דף, להוסיף תמונות ואז להתחיל לספר לאנשים על המוצרים שלך. עם זאת, עליך להיזהר לא להישמע שאתה מקדם את העסק או החברה שלך, למרות שזה מה שאתה עושה. אם אנשים מרגישים שאתה דוחף משהו, סביר להניח שהם ירצו לעשות איתך עסקים. שמור על תוכן קליל, אינפורמטיבי ורלוונטי לנושא הנדון.
לבסוף, תוכל לבצע פרסום בתשלום. עם פרסום בתשלום, אתה יכול לפרסם את המוצרים או השירותים שלך במגוון מקומות כולל בלוחות מודעות בקהילה שלך, כמו גם על קירות של אנשים אחרים. תוכל גם לפרסם בדפי אנשים אחרים על ידי רכישת אלף מודעות. מודעות אלה לא יופיעו עבור כל מי שהצטרף לקבוצה שלך, אך אם יש כמות הגונה של פעילות על קיר האדם, היא אמורה להופיע. עם זאת, זכור כי מודעות אלו עלולות לעלות ביוקר ולכן עליך תמיד לבצע את המחקר שלך לפני רכישת מודעות פייסבוק.
למה אתה צריך באמת לפרסם בפייסבוק?
אולי יש לך פרופיל נהדר שהרבה אנשים אוהבים, אבל אם אף אחד לא מכיר אותך, איך הם יידעו שאתה מוצר או ספק שירות טוב? על ידי פרסום קבוע בפרופיל שלך, תוכל לבנות מערכות יחסים עם אנשים ברשת שלך שאחרת לא הייתה לך הזדמנות לפגוש. לדוגמה, אם אתה מדריך כושר, ויש לך מאות תלמידים שרוצים ללמוד עוד על פעילות גופנית או תזונה, אך לא פגשו מישהו שהספיק לדבר איתך, ולאחר מכן פרסם הודעות על הקיר שלך כל יום. או כל יום אחר בשיטת הכושר שלך או במידע על המוצר אמורים לעזור לך להשיג חברים חדשים. כשאתה מפרסם משהו שנראה כמו עצה מועילה, גם אם הם לא קונים כלום,
מה הסיבות עקריות צריך לפרסם בפייסבוק?
הסיבה הטובה ביותר שאתה יכול לחשוב עליה היא שאתה מנסה לשווק את העסק שלך בצורה שתשיג את מירב תשומת הלב. כאשר אתה משתמש בפייסבוק כשיטה לשווק את העסק שלך, אז אנשים שמתעניינים במה שיש לך לומר יראו את העדכונים שלך מיד. הם אפילו יכולים ללחוץ על המודעה שלך או להתקשר אליך בטלפון שלך! ככל שתוכל להעביר יותר תנועה לאתר שלך, כך הסיכויים לגרום לאנשים לקנות את המוצרים או השירותים שיש לך להציע באמת.