רוב בעלי תעשיית ה- HVAC לומדים שהם צריכים להיות הראשונים בחיפושים בגוגל: הם צריכים שעסק ה- HVAC שלהם יופיע ראשון ב- Google. הם במקום השני רק לבעלי גוגל, המדורגים במקום הראשון במונחי החיפוש שלהם. אבל איך הם יכולים לשלוף את זה? הנה מה שהם עשו.
מקום ראשון בגוגל חשיבות של תוכן רלונטיות באתר
בשנת 2021 הציגה Google את "Pay Per Click" כדרך להניע תנועה לאתרים. Pay Per Click הוא כאשר מפרסם משלם ל- Google רק אם מישהו לוחץ על הפרסומת שלו. בכל פעם שמישהו לוחץ על מודעה זו, חברת מנועי החיפוש משלמת לחברה זו סכום שנקבע מראש על ידי המפרסם בעת מתן הצעות מחיר על מילת המפתח הזו. התוצאה היא שככל שהמודעה שלך מופיעה יותר פעמים, כך תרוויח יותר כסף.
איך להגיע למקום ראשון בגוגל
אז מהו Pay Per Click, כיצד הוא פועל וכיצד אתה שולט בכך שהוא יהיה הראשון בדף תוצאות החיפוש של Google? זה לא קשה כמו שאתה עשוי לחשוב. למעשה, די קל ללמוד וליישם. המפתח הוא לקבל את התוכן הנכון מול הקהל הנכון. במילים אחרות, אם יש לך מידע על אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לעסק ה- HVAC שלך והסיכויים שלך זקוקים לו, אתה כבר עומד מאחורי שמונה הכדור בכל הנוגע לקידום אתרים.
חשיבות לאופטימיזציה לאתר ותוכן
הבעיה של רוב בעלי העסקים, שרוצים להיות בדף הראשון בגוגל, היא הכנסת התוכן הנכון למקומות הנכונים בגוגל. אם מישהו היה מבצע חיפוש פשוט אחר כל מוצר או שירות שאתה מציע, מה שצפוי לעלות הם שלושת הדפים הראשונים של תוצאות החיפוש. מה הפלא אם כן שמומחי שיווק דיגיטליים רבים סבורים כי העלאת העסק שלך לראש הדף הראשון ברשימות התשלום לקליק של Google היא בלתי אפשרית? כמובן שכן. הסיבה לכך היא שכאשר מישהו מקליד את מילת המפתח המסוימת הזו, גוגל יודעת שזה אומר עסקים. לא יידרש הרבה כדי לשכנע את גוגל שאתה משאב ראוי.
שימוש נכון בתכונה Google Assistant.
אחת הדרכים להעלות את העסק שלך לראש העמוד הראשון ב- Google היא שימוש בתכונה Google Assistant. זה זמין בשתי הגרסאות של Google – עמוד, נייד ושולחן עבודה. זה מאפשר לך להקליד ביטוי מפתח ספציפי, יחד עם שם העסק או החברה שלך והאדם שאליו ברצונך למקד (גוגל ממליצה להשתמש בשם העסק שלך). כאשר תלחץ על כפתור "חיפוש", Google תציג רשימה של אתרים הקשורים לביטוי זה שהקלדת.
בחירת מילת המפתח נכונה למקום ראשון בגוגל
לדוגמה, אם הייתי מעוניין ללמוד יותר על שיווק מקוון, אולי הייתי מקליד שיווק באינטרנט. אז הייתי רואה את כל האתרים ש- Google חשבה שהם קשורים לנושא שלי. אלה שהיו ראשונים ברשימה יהיו בראש העמוד הראשון, ואילו אלה שהיו נמוכים יותר יהיו נמוכים יותר ברשימות האורגניות. אתה רואה את העוצמה של להיות מובלט.
כעת, הדרך השנייה להגיע לראש העמוד הראשון בגוגל עבור ביטויי המפתח שלך היא לכתוב מאמרים ולהגיש אותם לספריות המאמרים. שני הטובים ביותר הם EzineArticles ו- GoArticles, אך יש עוד הרבה אחרים שיש להם יתרונות דומים. על ידי כתיבת מאמרים עם מילות המפתח שבחרת, תוכל למקד את המיקרו-נישה שאתה מחפש, תוך הגדלת החשיפה הכוללת שלך לרשת. זה win-win.
חשיבות של חווית משתמש של אתר
לבסוף, דרך נוספת להרוויח מההצגה בדף הראשון של גוגל היא יצירת חוויות משתמש נהדרות. אינך בהכרח צריך לבנות דפי נחיתה מעולים המפנים את חווית המשתמש לדומיין הראשי שלך. לדוגמה, לרבים מהאתרים המדורגים ביותר בגוגל יש אתרי אינטרנט מאוד ידידותיים למשתמש. הם מקלים על הניווט של האדם היומיומי, קל למצוא את מה שאתה מחפש והם מקלים על התקשורת. אז אל תחשוב שרק בגלל שיש לך מוצר מעולה שאנשים ירצו להגיע לאתר שלך. כל עוד אתה מספק חווית משתמש נהדרת, אנשים ישמחו לחקור את תוצאות החיפוש האורגניות שלך ולחצו על הקישורים שלך בתוצאות חיפוש אורגניות.