מנשה בטיטו

בניית אתרים בוורדפרס קלה ופשוטה מאוד

אם אתה חדש בבניית אתרים בוורדפרס, אפשר לתהות כיצד להתחיל. אחד הדברים הגדולים ב- WordPress הוא שזה מאוד קל לשימוש. כאשר מתחילים בבניית אתרים בוורדפרס, בדרך כלל אפשר פשוט ללכת עם נושאי וורדפרס שהוכנו מראש ולבצע את השינויים הדרושים. לאלה שבונים אתרים מאפס באמצעות HTML, CSS ו- JavaScript בדרך כלל יש אפשרות ללמוד כמה מהכלים הקיימים בחבילת תוכנת וורדפרס.

חלק מהפלטפורמות הפופולריות יותר לבניית אתרים באינטרנט כוללות: וורדפרס, ג'ומלה, דרופל, מג'נטו, וורדפרס ו- Cpanel. חלק מהפלטפורמות הללו מספקות את הכלים הבסיסיים לבניית אתר, בעוד שאחרות מספקות הרבה יותר. זו הסיבה שחשוב לעשות מחקר לפני שמחליטים על הפלטפורמה הנכונה לבניית אתר. אחד ההבדלים העיקריים בין פלטפורמות הבנייה הללו הוא שפת התכנות בה משתמשים. כל פלטפורמה שונה בשפת התכנות של PHP בשימוש. אם מישהו מתחיל, יהיה זה יותר נכון להתמקד בפלטפורמות הקלות יותר ואז להתקדם לפלטפורמות הקשות יותר.

היתרונות של בניית אתרים בוורדפרס

ישנם יתרונות רבים לשימוש בכלי עיצוב אתרים כגון וורדפרס לבניית אתר. יתרון אחד גדול הוא שניתן להשתמש בכל קוד מקור לפריסה, צבעים וכן הלאה. זה הופך את העבודה עם תבנית לקלה הרבה יותר מכיוון שניתן לשנות את הצבעים, הכותרות וכן הלאה כמעט ללא קושי כלל. אפשר גם להשתמש בכל פורמט תמונה ולייבא אותם ל- WordPress. זה הופך את העבודה עם עיצוב אתרים לקלה הרבה יותר.
יתרון מרכזי נוסף בשימוש בבניית אתרים וכלי עיצוב אתרים כגון וורדפרס הוא שהוא גמיש מאוד וניתן להתאמה אישית. המשמעות היא שאפשר לבחור ערכת צבעים לנושא שלהם. אם הם לא מעוניינים לשנות את ערכת הצבעים בוורדפרס, הם יכולים פשוט לשנות את הכותרת העליונה או התחתונה והמראה של כל האתר שלהם ישתנה. יש ממש מאות נושאים לבחירה.

עיצוב אתרים בוורדפרס

עם זאת, יש להיזהר בעת שימוש בוורדפרס לעיצוב אתרים. בגלל הפופולריות של שיטת יצירת אתרים זו, ישנם ממש אלפי תוספים הזמינים לשימוש אחד. חלקם בחינם בעוד שאחרים דורשים תשלום. למרבה הצער, לחלק מהתוספים החינמיים הקיימים יש פגמים ובעיות חמורות שעלולות לגרום לבעיות נוספות עבור מעצב אתרים. חלקם אפילו מפשיטים את רוחב הפס מאתרים בגלל גניבת הקוד שאחרים מציבים שם ללא אישורם.
עדיף אם מעצב אתרים משתמש בפלטפורמות המובנות בוורדפרס ליצירת אתרים. וורדפרס המובנה מאפשר ליצור בקלות אתרים למטרות קידום אתרים. באתרים אלה יהיו תוספים מוכנים הזמינים לשימוש בהם כגון מודעות באנר. עם זאת, עם חלק מהתוספים המובנים בחלק מהפלטפורמות, אלה עלולים להטריד מאוד את משתמש הקצה. יש דרך להתגבר על אלה.
בניית אתרים בוורדפרס

תוספים בוורדפרס

משתמשי וורדפרס יכולים ליצור נושאים משלהם בקלות. הם עושים זאת על ידי כניסה לתוספים ומחפשים את סוג העיצוב שהם רוצים ליצור. ברגע שהם מוצאים את הנושא שהם רוצים, הם יכולים להעלות אותו בקלות לאתר ולהשתמש בו שם. זה נותן למעצב האינטרנט יותר אפשרויות לאתר והופך את תהליך המסחר האלקטרוני להרבה יותר קל. ערכות נושא ותוספות וורדפרס פועלות מצוין גם עם פלטפורמות אחרות כגון ג'ומלה ודרופל.
על מנת לחסוך זמן עבור בעל האתר, עליו לבחור ערכות נושא מותאמות אישית המגיעות נושאים מוכנים ותוספים שכבר מותקנים. כאשר הם עושים זאת, הם יוכלו להתמקד בהיבט התוכן של אתר האינטרנט שלהם במקום ללמוד כיצד להתקין את כל הדברים הנפלאים האלה בעצמם. משתמשי וורדפרס צריכים להקפיד לבחור נושאים ותוספים באיכות טובה שהם יכולים להוריד מהאתר. חלק מהנושאים והתוספים הללו מסוגלים מאוד לעשות הבדל עצום במראה האתר ולהפוך אותו למראה הרבה יותר מקצועי.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?