מנשה בטיטו

בניית אתרים למנעולן שיביא לקוחות חדשים

במאמר הבא נעסוק על בניית אתרים למנעולן עבור מנעולנים, חשוב שיהיה אתר בעל מראה מקצועי המפרסם את שירותיו. אתר מנעולן צריך לכלול מידע כגון ספקי שירותי מנעולן, שמות ומספרי קשר של עסקים מקומיים, מחירים והמלצות של לקוחות אחרים. אתרים כמו זה מספקים גם למנעולנים דרכים חדשות לפרסם, כגון הצגת לוגו עסקי מנעולים שלהם במנעולים בשטחים ציבוריים, והצגת כרטיסי ביקור של מנעולים.

בניית אתרים למנעולן ברמה שלא הכרתם

בניית אתר יכולה לקחת זמן רב ויקרה עבור מנעולנים, אך לא חייבת להיות זאת. בונה אתרים הוא אתר מקוון המאפשר למנעולנים ליצור אתרים במהירות ובקלות. בוני אתרים זמינים בחינם באינטרנט, אך מנעולנים רבים אינם מנצלים אותם מכיוון שהם מאמינים שהם אינם מסוגלים מספיק לבנות אתר. עם זאת, בוני אתרים יכולים ליצור אתרים בעלי מראה מקצועי ובמחירים סבירים ויעילים מאוד למשוך לקוחות חדשים.

איזה מערכת לבניית אתרים למנעולן מומלצת

השלב הראשון בעיצוב האתר שלך הוא להחליט באיזה סוג בונה אתרים תשתמש. ישנם מספר סוגים שונים, כגון ג'ומלה, דרופל, מג'נטו, הורדות דיגיטליות קלות, וורדפרס ותזה, שהן מאוד פופולריות. לכל אחד מהם יש תכונות שונות, מה שאומר שחשוב לחקור את בוני האתרים השונים לפני שמתיישבים על אחד מהם. חלק מהתכונות הפופולריות הכלולות בבנאי אתרים כוללות:

ג'ומלה: היא תוכנת קוד פתוח

המאפשרת למשתמשים ליצור ולנהל אתרים במהירות ובקלות. אחד היתרונות בשימוש בג'ומלה הוא שישנם נושאים רבים המאפשרים למנעולנים להתאים את אתרי האינטרנט שלהם לפי הצבעים והפריסה שבחרו. ג'ומלה כוללת גם כלים רבים ליצירת דפי אינטרנט מאובטחים, מה שמבטיח ללקוחות את החוויה הטובה ביותר בהתמודדות עם עסק של מנעולים מקומיים.

דרופל היא מערכת ניהול תוכן

בקוד פתוח הכוללת מגוון רחב של כלים ליצירת אתרים, בלוגים ועוד. האוסף הנרחב של נושאי Drupal כולל ווידג'ט של מסך נעילה, המאפשר ללקוחות לראות את מצב הנעילה שלהם במערכת. ערכות נושא זמינות גם לפרופילי לקוחות, הניתנים להתאמה אישית כך שיכללו סגנונות שונים. תכונה נהדרת נוספת של דרופל היא השימוש בלוח השנה והסמלים שניתן לכלול באתר. כל התכונות הללו הופכות את דרופל לבחירה המובילה ביותר עבור כל בתי העסק מנעולן.

בניית אתרים למנעולן ברמה שלא הכרתם

וורדפרס נחשבת לאחת מפלטפורמות הבלוגים הפופולריות ביותר

הקיימות כיום באינטרנט. מכיוון שמנעולנים רבים משתמשים בוורדפרס כדי לפרסם מידע באתרי האינטרנט שלהם, חשוב לשלב וורדפרס בעיצוב שלך. על ידי הכללת מספר יישומי פלאגין והוספת קוד HTML פשוט, תוכל להכניס את וורדפרס לכל אתר במהירות ובקלות. השימוש בוורדפרס צריך לכלול כמה נושאים שונים, שיספקו ללקוחות מגוון אפשרויות שונות הניתנות להתאמה אישית.

: ג'ומלה היא מערכת ניהול תוכן פופולרית נוספת שניתן להשתמש בה לבניית אתרים. מכיוון שהוא כה תכליתי, עסקים וארגונים רבים ומגוונים מוצאים שקל לעבוד עם ג'ומלה. בגלל מספר התבניות שניתן להשתמש בהן עם ג'ומלה, לא יכול לקחת מנעולן זמן בכלל ליצור אתר פונקציונאלי במלואו. מכיוון שרבות מהפונקציות של ג'ומלה מובנות באתר עצמו, זה יכול להיות מרשים למדי כאשר האתר כולו נוצר באמצעות שילוב של CMS וג'ומלה.

המפתח למציאת שירות אמין לבניית אתרים למנעולנים

הוא לבחון היטב את הפרויקטים בעבר של החברה ואת עדויות הלקוח. חשוב שמנעולנים יוכלו לבנות אתרים שהם אסתטיים ופונקציונליים כאחד. כמו כן, חשוב שפרויקטים קודמים של החברה יהיו מרשימים ומפורטים. כאשר מנעולן בונה אתר אינטרנט, הוא או היא מראים כי הם מסוגלים לבנות אתרים באיכות גבוהה וכי אכפת להם מהמראה והפונקציונליות של האתרים שהם בונים.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?