מנשה בטיטו

כיצד להגדיר את חשבון 'גוגל לעסק שלי'

Google לעסק שלי הוא אחד מכלי המדיה החברתית החדשים ביותר שיצאו לאינטרנט. בעזרתו תוכל ליצור פרופיל משלך, לעקוב ולהתחבר עם חברים, לפרסם סרטונים ועוד. יש לך גם הזדמנות לקדם את העסק שלך במקומות Google, שם כל אחד יכול למצוא את העסק שלך. אבל Google לעסק שלי לא פשוט כמו שזה נשמע. בסקירה זו של 'גוגל לעסק שלי' נבחן מה יש לשירות להציע וכיצד הוא יכול לעזור לך לנהל עסק מקוון יעיל יותר.

גוגל לעסק שלי המדריך המלא

Google לעסק שלי מתחיל עם חשבון Google+ בחינם. לאחר שתיצור אחד, Google תיתן לך אזור באתר בשם "המרחב שלי מנשה  מומחה קידום אתרים". כאן תוכל למקם דף עסקי, להזמין חברים ועוד. זה די דומה לבניית רשת חברתית בפייסבוק, אלא שאתה מקבל הרבה יותר כלים. כדי להתחיל, עבור לסעיף שבו אתה מסמן את התיבה עבור כתובת דוא"ל. אם כבר יש לך חשבון, יהיה קל יותר להירשם.

הדף העסקי שלך ייווצר, והוא יציג כמה אפשרויות רשת חברתית שונות. אלה כוללים: דף ראשי של MySpace, Google+, טוויטר, פייסבוק ובלוגים מקושרים. כאשר תלחץ על כפתור +, תיבה תוצג ותשאל מה ברצונך לשתף עם חבריך. יש לך אפשרות לבחור מתוך רשימת הדפים החברתיים הזמינים.

גוגל לעסק שלי להביא לקוחות בחינם

כאשר תלחץ על כפתור +, תיבה תופיע מתחת לשם חשבון Google לעסק שלי. לחיצה עליו תאפשר לך לבחור את סוג הדף שברצונך ליצור. אתה יכול לבחור מבין הסוגים שתוארו לעיל. אם תרצה להוסיף בלוג או שניים לדף שלך, תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה על "בלוגים" או "בלוגים".

כעת, לאחר שיצרת את הדף העסקי שלך, תוכל להתחיל לעקוב אחר אנשים ברשת שלך ולהתחבר אליהם. לשם כך, עליך להיכנס ל- Google ולמצוא את הקטע עבור "Google Business". בקטע שאומר "עוקבים" לחץ על סימן הפלוס שליד Google+.

גוגל לעסק שלי המדריך המלא

לאחר שתגיע לדף חשבון 'גוגל לעסק שלי',

עליך למלא את כל המידע המבוקש. ראשית, עליך לבחור שם משתמש לחשבון Google שלך. שם משתמש זה הוא מה שחשבון Google שלך ​​ידוע, וזה מה שהעוקבים שלך ישתמשו בו כדי להיכנס לחשבון 'Google לעסק שלי'. אתה יכול לבחור אחד שמשקף את העסק שלך או שאתה יכול להפוך את החשבון שלך לייחודי (כלומר שם החברה שלך). הקפד לבחור שם משתמש שברצונך להשתמש בו לשאר הפעילויות המקוונות שלך, כמו גם כל קישורים שתשתף עם חשבון 'Google לעסק שלי'.

השלב הבא הוא לבחור נושא בלוג או פוסט בבלוג

שתרצה לשתף עם חברי 'העסק שלי'. לשם כך, לחץ על הקישור שכותרתו "בלוגים" בחלק העליון של 'Google לעסק שלי'. אם עדיין לא נרשמת ל- Google AdSense, תראה שתי כרטיסיות: בלוגים של Google וכלי מנהלי האתרים של Google. לחץ על הכרטיסיות ולאחר מכן בחר את הבלוג המתאים להירשם אליו.

לבסוף, פשוט תלחץ על כפתור הפרסום לצד ביטוי מילת המפתח שבחרת עבור בלוגים של Google

הפוסטים שלך יופיעו מתחת לתוכן זה. ייתכן שתרצה להתאים אישית את הבלוג שלך ב- Google על ידי הוספת תגים לחיפוש בו. לדוגמה, אם כתבת פוסט בבלוג על בישול, תוכל להוסיף את הביטויים בישול או אוכל או אפילו מתכונים. כשתסיים, הפוסטים שלך יופיעו באינדקס הבלוג שלך של כלי מנהלי האתרים של Google.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?