מנשה בטיטו

כיצד לפרסם נכון בפייסבוק

חשוב מאוד לפרסם נכון בפייסבוק. זה יעזור לך להגדיל את הלייקים של החברים שלך וכתוצאה מכך את הביקורים החוזרים שלהם. פייסבוק עוסקת ברשת, ואתה צריך לקחת את זה ברצינות רבה אם אתה רוצה להצליח. אם אתה רוצה שהדף שלך יצליח עליך ללמוד כיצד לפרסם בפייסבוק בצורה הטובה ביותר.
עליך לכתוב את הפוסטים שלך בפורמט הנכון. הפוסטים שלך אמורים ליצור קשר עם הקורא. ניתן לעשות זאת על ידי הדגשת מילות מפתח בהן משתמש הקורא בעת חיפוש מה שיש לך להציע באינטרנט. אם אינך בטוח כיצד עליך לעשות זאת, עליך להתייעץ עם חבר או, יותר חשוב, ממומחה בפייסבוק.
עליך גם ליצור פוסטים המבוססים על מה שהלקוח בעצם מחפש.

 

למה כדאי לפרסם מודעות קצרות בפייסבוק?

לקוחות לא אוהבים לקרוא מודעות ארוכות. אם יש לך יותר מדי פוסטים ארוכים הקהל שלך ישעמם מהר. במקום זאת, הם היו מעדיפים לראות תמונות קצרות ותמציתיות. אתה יכול לעשות זאת על ידי כתיבת פוסטים בפייסבוק בצורה של שאלות ותשובות (או "שאלון") או סקר.
חשוב גם לפרסם נכון בפייסבוק מכיוון שאסור להיראות כמו דואר זבל. אחת הדרכים לעשות זאת היא להימנע מפרסום קישורים לאתר שלך בפוסטים שלך. במקום זאת, עליך להשתמש במילים ישירות שהמשתמש יקליד בשורת הכתובת על מנת שיוכל לבקר באתר שלך.

לדוגמה, אתה יכול לשים את "האתר שלי" במקום רק "האתר שלי". שיטה חכמה בה אתה יכול להשתמש כדי לוודא שהפוסטים שלך נראים היא לשים סימן שאלה (?) לפני מילת המפתח שבה אתה רוצה להשתמש בפוסט שלך.
אופן פרסום נכון בפייסבוק כולל גם שימוש בגרפיקה ותמונות. אסור להטמיע את אלה בפוסטים, אבל זה בסדר אם תכלול אותם בגוף או ככיתוב. לדוגמה, אם אתה מתקשה להחליט על תמונה חמודה לפוסט שלך, תוכל לכתוב אותה על פיסת נייר ולפרסם אותה בפייסבוק.

סרטונים בפייסבוק

הטיפ האחרון כיצד לפרסם נכון בפייסבוק נוגע לסרטונים. כשאתה מעלה סרטון, זה אמור להיות אותו קישור בו השתמשת בפוסט בבלוג. אם יש לך מספר פוסטים בבלוג, עליך לעדכן את כל הסרטונים שלך עם אותו קישור לדף. זה יגרום לפוסטים שלך להיראות אחידים יותר.
כסיכום, אסור לכלול בפוסטים שלך גרפיקה גדולה או קישורים. כמו כן, הימנע משימוש במילים שהמשתמש לא יבין. טיפים אלה הם רק כמה מתוך רבים שבהם תוכל להשתמש כיצד לפרסם נכון בפייסבוק. ככל שתשקיעו בו יותר זמן ומאמץ כך תקבלו תוצאות טובות יותר. אם יש לך שאלות בנוגע לפרסום, הקפד לקרוא את הנחיות האתר ולאחר מכן נסה להבין את שיטת התקשורת הטובה ביותר שלך.

לכל אדם יש את הדרך שלו לתקשר עם אחרים באתר. עליך למצוא דרכים להיות ייחודיות, כך שלא תיחסם או תוסר מהאתר. כאשר אתה רוצה ללמוד כיצד לפרסם נכון בפייסבוק, ישנם הרבה עצות שונות שיכולות לעזור לך להצליח. רק היו סבלניים והקפידו על כללי האתר. לא ייקח הרבה זמן עד שתתחיל לבנות קהל מעריצים מוצק של אנשים שאוהבים את התוכן שלך.
למרות שאתה צריך להימנע מדואר זבל, אתה רוצה להרגיל לפרסם תוכן איכותי. זה יעזור לבסס את המקום שלך בתוך הקהילה ויקל עליך למצוא את עצמך במנועי החיפוש.

לפרסם בפייסבוק

טיפים לפרסום בפייסבוק

בכל פעם שאתה מפרסם, יש סיכוי שמישהו יראה אותו. עם כמה שיותר משתמשים באתר הזה, אתה יכול לצפות לראות לא מעט תגובות ותגובות. אם תהפוך את הפוסטים שלך למחשבים ומעניינים, בקרוב תגלו שאנשים רבים ישיבו לפוסטים שלכם.
אחד הטיפים החשובים ביותר כאשר אתה לומד כיצד לפרסם נכון בפייסבוק הוא לעולם לא לפרסם עדכון שאינו קשור. הודעות חדשות טובות, אבל כל מה שאינו נושא הוא לא. אם יש לך מה להגיד על היום שלך או על מצב הכלכלה, פרסם את זה. עם זאת, אם יש לך סיפור לספר על האזור המקומי, וודא שהוא רלוונטי לחיי חבריך. כך תוכל לשתף סיפורים עם חברים בזמן אמת, במקום לבזבז את זמנך לענות על כל תגובה שתקבל.

כאשר אתה לומד לפרסם נכון בפייסבוק, היבט חשוב נוסף הוא לחשוב למי אתה כותב. לדוגמה, כאשר אתה מגיב לפוסט חדשות, תרצה לוודא שאתה פונה לאדם המופיע בפתק. אתה לא רוצה לפרסם בטעות תגובה מחדש שמישהו פרסם לפני שעות. בנוסף, אינך רוצה לתת לאדם את ההזדמנות להגיב לפוסט המקורי שלך. תמיד תייג את הפוסטים שלך כתשובה לפוסט הקודם או כהערה לפוסט זה. זה ימנע ממך לפרסם פוסט שכוונה שכבר השיב לו או סומן כהערה על פוסט של מישהו אחר.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?