מנשה בטיטו

כלי מילות המפתח של גוגל

כלי מילות המפתח של Google (KTF) הוא מוצר חינמי, קוד פתוח, שמשתמש בהשלמה אוטומטית של Google,
ב- Google Suggest ובמנועי חיפוש פופולריים אחרים כדי לייצר מילות מפתח בזנב ארוך וביטויי מפתח לכל נושא.
כמו בכל כלי תוכנת SEO אחרים, היתרון העיקרי של כלי מילות המפתח של גוגל הוא בכך שהוא מאפשר לך
להפעיל מגוון רחב של חיפושים אחר מילות מפתח בכמה לחיצות בלבד. פשטות האפליקציה מאפשרת לך להפעיל
KTF מבלי להבין Google AdWords מורכבים או מונחים טכניים אחרים. במקום זאת, אתה רק צריך לדעת כיצד
להשתמש בתכונות ובבקרות השונות, וזהו בערך. למעשה, הפשטות של כלי מילות המפתח של גוגל פירושה
שאין צורך בכלי מחקר ייעודי למילות מפתח – KTF עושה את כל העבודה עבורך.

היתרון הגדול ביותר של כלי מילות המפתח של Google

היתרון הגדול ביותר של כלי מילות המפתח של Google הוא עם זאת שהוא משתלב היטב עם תוכנות אחרות של Google כמו Google Analytics וכלי מנהלי האתרים של Google, כך שהוא יכול לספק דוחות מלאים ומפורטים על ביצועי האתר שלך. כלי מילות המפתח של Google כולל תכונות נהדרות רבות, כולל ניתוח מילות מפתח מתקדם ונתוני מתחרים. אולם אחת הנקודות הנמכרות ביותר שלה היא קלות השימוש והתאימות שלה לכלים אחרים של Google, כגון Google AdWords. הוא מספק תמורה מצוינת למחירו הנמוך יחסית, אם כי ייתכן שהוא לא בהכרח פונה לאנשים עם מפתחי תוכנה בעלי ידע טכני יותר.

האם שווה להשתמש בגרסה החינמית של גוגל?

דבר אחד שיש בכלי מילות המפתח שאין בכלי תוכנת SEO אחרים הוא היכולת לתמורות. הפרמוטציה היא תהליך של שינוי מילות מפתח שונות למילים שונות בכדי להעביר כמות תנועה טובה לכתובת URL נתונה. לכלי מילות המפתח של Google יש דירוג תמורה בתכונות הניתוח המתקדמות של מילות מפתח, מה שאומר שהוא יכול להגביר את התעבורה לאתר שלך בעזרת מילות המפתח הטובות ביותר, מילות המפתח הטובות ביותר במלח ו/או מילות מפתח תחרותיות.
כמו ברוב תוכנות SEO, החיסרון הגדול היחיד של הגרסה החינמית של כלי מילות המפתח הוא שיש לה רק מסך אחד. זה עשוי להיות בסדר עבור אלה שמתחילים את דרכם, אך מי שיש לו ניסיון כלשהו באופטימיזציה של מילות מפתח צפוי להעריך את פשטותו. החסרונות של החסרון הספציפי הזה כוללים את חוסר יכולתו לספק מדדים על מתחריו. כמו כן, למרות שהיא מומלצת מאוד על ידי מומחים בתעשייה, אין לה יכולת להשתלב עם מוצרי תוכנה אחרים של Google, כגון Google AdWords. החיסרון היחיד שנותר הוא התמחור התלול במקצת שלו, שיכול להיות שווה את זה אם אתה כבר מוכן להשתמש בכלי זה למאמצי SEM שלך.
עוד הוכחה לגרסה החינמית של כלי מילות המפתח של Google היא בכך שהיא מאפשרת לך להריץ מסעות פרסום מבודדים משלך. תוכל גם להריץ קמפיין אופטימיזציה למנועי חיפוש באמצעות כלי מילות המפתח ללא כל סיכון. מקצוען נוסף של הכלי הזה הוא שהוא עוזר לך בבחירת מילות המפתח הנכונות ובהגדרת דפי הנחיתה הנכונים, מה שיכול לחסוך לך המון זמן מהזמן הכולל של הקמפיין. יתרונות אלה בהחלט עולים על החסרונות בעלות של 100 $ ומעלה.
כלי מילות המפתח של גוגל

תחרותיות של מילות מפתח

הדבר הטוב ביותר בכלי מילות המפתח של Google שמייחד אותו מכל השוק של כלי מילות המפתח הוא שהוא מספק נתוני נפח חיפוש שיעזרו לך למצוא מילות מפתח חדשות. למרות שהנתונים הנמצאים באמצעות כלי זה אינם מפורטים כמו הנתונים שנמצאים במנועי חיפוש פופולריים אחרים, הם עדיין מוכיחים את עצמם כיעילים מכיוון שהם יתנו לך מושג עד כמה מילת מפתח מסוימת פופולרית. אם אתה כבר יודע שלמילת מפתח מסוימת יש מעט תחרות, אך יש לה נפח חיפוש גדול, אז אתה יכול לנסות להמציא גרסאות של אותו נושא שיש להן פחות תחרות ונפח חיפוש גבוה. בעזרת מידע זה תוכל לשנות את האסטרטגיה שלך בהתאם.
גם לכלי מילות המפתח של Google יש כמה חסרונות. הוא מציג מנועי חיפוש כיצד לקבוע את התחרותיות של מילות מפתח. למרות שהמידע המסופק אינו מפורט כמו שאתה יכול להשיג באמצעות כלים אחרים, אתה עדיין יכול להשתמש בידע כדי להגדיל את כמות התנועה שאתה מקבל. יתרונות נוספים של מוצר זה כוללים את יכולתו להריץ בדיקות מפוצלות ולמצוא מילות מפתח חדשות.
כלי מילות המפתח של Google ומוצרי אחותו פופולריים מכיוון שהם מאפשרים לך תמורות ושילובים של מילות מפתח שיש להן מעט תחרות בתחום מסוים. אתה יכול להמציא רעיונות ושיטות חדשות להגדלת היקף המכירות שלך עם מעט מאמץ מצידך. במקרים מסוימים, המחקר שאתה עושה עשוי אף להיות שימושי לנושאים קשורים אחרים שאולי תרצה לכתוב עליהם.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?