מנשה בטיטו

האם כדאי להחליף צילינדר פרופאן בעת ​​מעבר לבית חדש?

כאשר עוברים לבית חדש, ייתכן שתתקשו לקבל את ההחלטה להחליף את הצילינדר הקיים. אם שלך דולף, פגום או שיש לו זיהום הידראולי, זה הזמן להחליף אותו. אם לא עשית זאת במשך זמן מה, עקוב אחר העצות הבאות. אתה יכול לחסוך כסף על ידי החלפת צילינדר בעצמך. עם זאת, אם אתם עוברים לבית חדש ומתקשים להחליט בין השניים, הנה כמה רעיונות בשבילכם.

תיקון צילינדר הידראולי

לפני שתוכל להחליט אם לתקן או להחליף צילינדר הידראולי, אתה צריך לדעת מה גרם לכשל מלכתחילה. במקרים מסוימים, רכיב לא תקין יכול להשפיע על רכיבים אחרים, ולגרום להם לפעול פחות ביעילות. הגורם לכשל יכול להשפיע גם על עלות התיקון. אתה יכול לפתור בעיה זו בעלות נמוכה יותר על ידי תיקון החלק הפגום.

פעמים רבות ניתן לאתר את הכשל של צילינדר הידראולי לרכיב בודד. אם אתה מגלה שחלק מסוים הוא הגורם, אז אתה יכול להחליף אותו במהירות. כך תוכלו למנוע מהבעיה לחזור על עצמה בעתיד. במידה והצילינדר מותאם אישית, תוכלו לבצע תיקון מיידית, מה שעשוי לחסוך לכם כמות משמעותית של כסף וזמן.

תיקון צילינדר פרופאן

לעתים קרובות, צילינדר פרופאן צריך לעבור תיקון כאשר אתה עובר לבית חדש. השלב הראשון הוא לחבר את חיבור הצינור למיכל הפרופאן. לאחר מכן, הדק את החיבור למנגנון שחרור הגז של הצילינדר. אל תשתמש במחבר קצר, מכיוון שהוא לא ילחץ על שסתום הסימון. השתמש באחד ארוך במקום זאת. באופן דומה, חבר את הצינור לווסת.

פרופאן מסוכן אם הוא דולף מהמיכל. אם אתה יכול להריח ביצים רקובות בחדר, סביר להניח שמיכל הפרופאן שלך דולף. ניתן למנוע דליפה על ידי בדיקה קבועה של הצילינדר. חלודה יכולה להצטבר על חיבורי המיכל, וחלודה עלולה לגרום לחומר להידלדל. בדוק אם יש חלודה על הצילינדר לפני שתנסה לתקן אותו.

סימן נוסף לבעיה באספקת פרופאן הוא להבה צהובה או כתומה. אם זה קורה, מיכל הפרופאן שלך דולף או פגום ויהיה צורך לתקן אותו. אם הלהבות כחולות, המיכל פועל כהלכה. אםהלהבות צהובות או כתומות, הבעיה היא במיכל. אתה יכול לתקן את הבעיה בעצמך, או להתקשר למומחה פרופאן מורשה לקבלת סיוע.
להחליף צילינדר פרופאן

תיקון צילינדר דולף

בעוד שהחלפת צילינדר דולף עשויה להיראות כמו פתרון ברור, עלות ההשבתה יכולה להיות עצומה. גם אם ניתן להשיג צילינדר חלופי מהיצרן, כדאי לקחת בחשבון את עלות התיקון לטווח ארוך. בנוסף, כשלים חוזרים ונשנים עשויים להצביע על בעיה בסיסית. עלות התיקון תשתנה בהתאם לגודל הנזילה ותדירות הכשל.

אם אתה לא מרגיש בנוח להחליף את כל הצילינדר, אתה יכול פשוט להחליף את האטמים. אתה יכול לקנות אטמים חדשים בנפרד או לרכוש ערכה. אם אינך בטוח איזה סוג של אטמים לרכוש, אתה יכול להביא את החלקים לחנות שיפוץ הבית המקומית שלך כדי להבטיח שהם תואמים לברז הקיים שלך. אם האטמים אינם פועלים, אתה יכול להחליף אותם עם OEM.
עוד מאמרים באתר:
שיטות הטובות ביותר לתליית טלוויזיה
צילינדר מולטילוק מדגם mt5

תיקון צילינדר פגום

אם הצילינדר של הרכב שלך התקלקל, זה יכול להיות מתסכל להתמודד איתו, אבל זה לא בלתי אפשרי. על ידי ביצוע מספר צעדים פשוטים, תוכל לחסוך 50 אחוז מהמחיר של צילינדר חדש. ישנן מספר שיטות לתיקון צילינדרים פגומים, לרבות ריתוך, קעמום ושרוול. אתה יכול גם לבחור מתוך מגוון אפשרויות, כמו ציפוי מחדש של ניקאסיל וציפוי מחדש. ערכה מונעת בכוח גדול זמינה לתיקון אוגנים ומשטחי אטם פגומים.

ראשית, נקה את הצילינדר ביסודיות. חפש סימנים גלויים של חריגה, כולל נזילות חיצוניות של שמן הידראולי, שקעים ב-OD הקנה ומוטות פגומים. אם אתה מוצא אחד מהסימנים הללו, הסר את הצילינדר ובדוק את הרכיבים הפנימיים שלו. אפילו הבדל של 0.2 מ"מ בקוטר יכול לגרום לצילינדר פגום. לאחר בדיקת הצילינדר, אם אינכם יכולים לזהות את הבעיה, תוכלו להזמין צילינדר חלופי כדי למנוע תקלה יקרה.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?