מנשה בטיטו

האם אפשר להרוויח כסף מקידום האתר שלך – קידום אתרים של אלמנטור

קידום אתרים של אלמנטור – האם זה אפשרי? לפני זמן מה קראתי מאמר שקבע "קידום אתרים של אלמנטור – האם זה אפשרי?" מאמר זה גרם לי לחשוב ולהבין עד כמה העסק שלי גדל עם השנים מבלי להשקיע בו שום מאמץ. לדעתי הכנה אני יכול רק לציין שגדלתי את העסק שלי כי השקעתי בו יותר זמן, כסף ומאמצים.

עולם השיווק באינטרנט השתנה בשנים האחרונות. לפני כמה שנים, אם אתה רוצה לקדם את האתר או המוצרים שלך באינטרנט, תצטרך ללמוד טכניקה אחת ספציפית שתהיה אידיאלית עבור שוק נישה מסוים. יום אחד קראתי מאמר בנושא שיווק שותפים. בסוף מאמר זה נתקלתי במישהו שמקדם אתר והוא השתמש בטכניקה קטנה ומגניבה שכללה שיווק מאמרים, פרסום PPC ועלות לפעולה (CPA). תוך חודש מתחילת הקמפיין החדש, המכירות שלו עלו ב -150%!

קידום אתרים של אלמנטור – מה צריך לדעת?

עשיתי זאת פעמים רבות בעבר וזו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שיכולתי לקבל. אתם מבינים, היה לי רק אתר אחד שרציתי לקדם. זה סוג הדברים שבה אתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו. אם הייתי מוציא הרבה כסף על פרסום PPC, אולי אוכל להגיע למאות לקוחות פוטנציאליים. אבל אני לא כל כך עשיר, ואין לי כל כך הרבה מוצר למכור. גם באתר שלי, המבקרים לא ידעו אם הם צריכים לקנות ממני או ממישהו אחר או לאן ללכת הלאה.
אז יום אחד הבנתי שאני יכול לנצל תוכניות שיווק שותפים כגון צומת הנציבות, קליקבנק, לינקשייר ושותפות משותפות כדי לסייע בקידום האתר והמוצרים שלי. רכשתי כמה מוצרי שותפים שונים, שמתי אותם באתר שלי והתחלתי לשלוח תנועה. תוך חודש המכירות שלי עלו באופן דרמטי! למרות שאני לא כותב על אסטרטגיית קידום האתר שלי במאמר מסוים זה, תוכל לקבל מידע נוסף אודותיו בקישור לאתר שלי למטה.
אם אתה אחד מהאנשים שרוצים להקים עסק מקוון ובעלי כספים מוגבלים, אל תדאג. תוכל לפתוח בקלות אתר משלך בחינם באמצעות Google AdSense או כל תוכנית דומה אחרת.
קידום אתרים של אלמנטור

למה חשוב להשקיע בבניית אתר?

תתפלאו כמה אנשים שואלים אותי את אותה שאלה בדיוק. מדוע שאזדקק לאתר אינטרנט כאשר כל חברי ומשפחתי חיים על המחשבים שלהם? הם אולי שמעו על התוכנית הזו אך מעולם לא ניסו אותה בעצמם.
כשהקמתי את מערכת קידום האתרים שלי, התרכזתי בפרסום PPC וקידום האתר והמוצרים שלי. התוצאות שקיבלתי היו מרשימות. אבל עדיין רציתי להרוויח כסף מהאתר שלי. אז מה שעשיתי היה למצוא ולהצטרף לחברת שיווק רשתי שבה אוכל לקדם את המוצרים שלי ולהרוויח עמלות.
למרות שלקח זמן לבנות את האתר שלי עם המוצרים הנכונים, זה השתלם. עכשיו אני מרוויח הרבה יותר ממה שעבדתי במשרה חלקית כאיש מכירות. ומכיוון שאני משתף את משפחתי ברווחים שלי, אני מרגיש עכשיו מסופק וגאה שתרמתי לעתיד הילדים שלי.
קידום אתרים של אלמנטור – האם זה אפשרי? כן זה כן. בעזרת הכלים הנכונים תוכל להרוויח הכנסה בלתי מוגבלת מהאתר שלך. כל מה שאתה צריך זה לדעת את הדרך הנכונה לשווק את המוצרים שלך.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?