מנשה בטיטו

4 סיבות להשתמש בקישורים פנימיים באתר

הוספת קישורים פנימיים באתר חשובה מכמה סיבות.
קודם כל, קישורים פנימיים עוזרים לקוראים שלך לנווט טוב יותר באתר האינטרנט שלך ולהישאר בו זמן רב יותר.
הם גם עוזרים לאתר שלך לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלו, מכיוון שגוגל לוקחת בחשבון את הזמן שהמשתמשים מבלים באתר שלך בעת קביעת הדירוג שלו.
שנית, קישורים פנימיים עוזרים לך לשמור על שליטה על זרימת התנועה באתר. אלו רק חלק מהיתרונות של קישורים פנימיים.

קישורים הקשריים משפרים את חווית המשתמש

מלבד שיפור חווית המשתמש, קישורים הקשריים מחזקים את תוצאות מנוע החיפוש.
גוגל מתגמלת אתרים שהם הראשונים לסרוק קישור. אתה יכול לבנות קישורים הקשריים על ידי בלוגים אורחים, אזכור אתרים אחרים בתוכן שלך וניתוח המתחרים שלך.
מאמר זה יראה לך כיצד להשיג קישורים אלה. אבל לפני שתעשה זאת, חיוני שיהיה לך תוכן איכותי. להלן כמה טריקים לשיפור חווית המשתמש ולהגברת הדירוג שלך במנועי החיפוש:

ראיונות: אחת הדרכים הקלות ביותר להשיג קישורים הקשריים היא לתת ראיון.
נסו למצוא מוצא בעל סמכות גבוהה ונישה. ראיון עם מומחה יכול להוסיף הקשר לעסק ולמותג שלך.
לדוגמה, מאמר על דיור סיטי ווסט מקושר חזרה לפרופיל המנכ"ל שלהם במגזין CEO. סוג זה של קישור קשה להשגה מכיוון שהוא דורש תוכן איכותי ובניית מערכות יחסים. אבל היתרונות הם עצומים, וזה שווה את זה.

קישורים נכנסים: אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את חווית המשתמש היא באמצעות קישורים הקשריים.
קישורים אלו מופיעים במאמרים, בפוסטים בבלוג ובתוכן אחר באתר האינטרנט שלך. בדרך כלל הם מלווים בתוכן מועיל. קישורים קונטקסטואליים ידידותיים יותר ל-SEO מקישורים תחתונה.
אבל הם לא יעילים כמו בניית קישורים רגילה. כדי להיות יעילים, יש להציב אותם בהקשר לתוכן. בנוסף לקישור לאתרים אחרים, אתה יכול גם לקשר לאתר משלך.

קישורים הקשריים משפרים את חווית המשתמש על ידי קישור לדפים רלוונטיים באתר שלך

טכניקה זו עוזרת להעמיק את השיחה ולסייע למסע של המבקרים. בניגוד לקישורים רגילים, קישורים קונטקסטואליים אינם מפחיתים את עומק העמוד ואינם עוברים הון עצמי של קישורים.
לכן, השתמש בקישורים הקשריים כשהם הגיוניים. כמו כן, זכור שככל שהדף שלך עמוק יותר, כך קשה יותר למנועי החיפוש לסרוק אותו. כלל אצבע טוב הוא לשמור על עומק בין קליק אחד לשלושה מדף הבית.
גישה נוספת היא להשתמש בקישור עמוק הקשרי.
שיטה זו דומה לקישור עמוק דחוי, אך עם פונקציונליות נוספת של איסוף נתונים.
שיטה זו ידועה גם בשם קישור עמוק למטוס.
הוא אוסף נתוני משתמשים תוך הדרכה למשתמשים להוריד אפליקציה. בנוסף, קישור עומק הקשרי שומר גם נתוני משתמש מותאמים אישית. זה עוזר לשפר את תהליך ההצטרפות ולהגדיל את הסיכויים להמרות. בנוסף, זה יכול לעזור לחברה שלך לקבל הנפקה.

משפרים את SEO בתוך האתר

אי אפשר להפריז בחשיבותם של קישורים פנימיים לקידום אתרים.
קישורים פנימיים מחזקים את ארכיטקטורת האתר שלך על ידי העברת סמכות והעברת משמעות.
חשבו על קישורים נכנסים וקישורים פנימיים כמו חוטים בתחנת כוח. בלעדיהם, האורות שלך לא יעבדו.
לכן, אם אתה רוצה לשפר את הנראות שלך בתוצאות מנוע החיפוש, צור כמה שיותר קישורים. אבל איך בונים קישורים פנימיים שגורמים לאתר שלך לבלוט מהמתחרים?

מנועי חיפוש משתמשים ב"עכבישים" כדי לסרוק את האינטרנט ולהוסיף דפים לאינדקס.
עכבישי מנועי החיפוש עוקבים אחר הקישורים כמו שרשורים ברשת של עכביש. אם לקישורים הפנימיים שלך יש דירוג דף גבוה, הם יכולים להעביר את מיץ הקישורים הזה לדפים אחרים. מיץ הקישורים הזה מגביר את הסמכות של הדפים המחוברים ועוזר להם לדרג. הדרך הטובה ביותר להגדיל את דירוג הדף שלך היא ליצור קישורים פנימיים בכל עמוד. קישורים פנימיים משפרים את SEO במובנים רבים.
קישורים פנימיים באתר

קישורים פנימים משפרים את SEO

על ידי יצירת הקשר ומשרתים שתי מטרות – המבקרים ומנועי החיפוש שלך.
בשימוש נכון, קישורים פנימיים עוזרים לגוגל להבין את המבנה וההיררכיה של האתר שלך. על ידי הוספת קישורים פנימיים אסטרטגית ברחבי האתר שלך,
תוכל להעניק למבקרים שלך חווית משתמש יוצאת דופן ולהעביר אותם עמוק יותר לתוך משפך ההמרות. על ידי ציפייה אילו שאלות הם עשויים לשאול, אתה יכול להוסיף קישורים פנימיים באופן אסטרטגי למקום הנכון.
אם יש לך בלוג, למשל, תוכל למקם באופן אסטרטגי קישורים המפנים לדפים אחרים באתר שלך כדי לענות על שאלות נפוצות.

קישורים פנימיים גם הופכים את האתר שלך לקל יותר לניווט ומשפרים את השימושיות.

השימוש בתכנים רלוונטיים מעודד את הקוראים לקרוא יותר תכנים, מה שמשפר את יחס ההמרה. בנוסף, הם עוזרים למבקרים לגלות את האתר שלך.
כאשר הם עוקבים אחר קישורים, הם יגדילו את הצפיות בדף ויפחיתו את הסיכוי לשיעור יציאה עז של מדף כניסה. ולמרות שקישורים פנימיים הם מרכיב עיקרי ב-SEO, אל תשכח להתמקד גם ב-SEO באתר שלך.
יצירת מפת אתר XML עבור האתר שלך תעזור לגוגל לסרוק את האתר שלך ולהוסיף את התוכן שלך לאינדקס.
יצירת מפת אתר תבטיח שגוגל יסרוק את האתר שלך ותשלח אותו לכל מנועי החיפוש הגדולים
אם האתר שלך מלא בתוכן משוכפל, גוגל לא תדע אילו דפים לדרג. שימוש ב-Sitemaps וב-XML Sitemap
יהפוך את התוכן שלכם לגלוי לגוגל ויגדיל את הדירוג שלכם. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי ליצור קישורים פנימיים נוספים לאתר שלך.
רוצים לדעת על מנשה בטיטו מומחה קידום אתרים אורגני לחצו כאן על יותר טוב על מנשה בטיטו.

הם משפרים את ה-UX

אם אתה רוצה להגביר את ה-UX שלך, קישורים פנימיים יכולים לעשות הרבה עבור האתר שלך.
הם עוזרים למבקרים באתר שלך למצוא תוכן קשור, לשמור אותם באתר שלך זמן רב יותר, וגם להגדיל את זמן השהייה שלך –
משך הזמן שמחפש גוגל מבלה בדף. בעוד שרוב אנשי ה-SEO מאמינים שקישורים בתוך עותק גוף הם בעלי ערך רב יותר מקישורים בניווט, זה לא תמיד המקרה. עליך לכלול 3-5 קישורים פנימיים בכל עמוד.

אחת הדרכים הקלות ביותר להפוך את התוכן שלך לסריקה ולהוספה לאינדקס על ידי מנועי החיפוש היא על ידי שילוב קישורים פנימיים.
קישורים אלה יובילו את המבקרים שלך לדפים ותוכן ספציפיים באתר שלך. ככל שיש לך יותר קישורים פנימיים, כך ייטב. לא רק ה-UX שלך ישתפר, אלא גם מאמצי האופטימיזציה למנועי החיפוש שלך (SEO) ישתפרו.
כאשר מיושמים בצורה נכונה, קישורים פנימיים יכולים לעזור לאתר שלך להשיג את מטרותיו על ידי שיפור חווית המשתמש וביצועי החיפוש.

בעת שימוש בקישורים פנימיים

כדי להגביר את שיעורי ההמרה שלך, הקפד להשתמש בטקסט עוגן רלוונטי עבור כל קישור. טקסט העוגן שלך צריך להיות מבוסס על מילת המפתח של הדף שאליו אתה מקשר. השתמש בטקסט תיאורי שנשמע טבעי לקורא. אם קהל היעד שלך לא מכיר את מילות המפתח שלך, אתה יכול להשתמש במונחים קשורים כמו "קישור קשור" במקום זאת. אבל בכל מה שתשתמש, הקפד להשתמש במילת המפתח בצורה מתאימה.

כשאתה משתמש בקישורים פנימיים כדי להגביר את ה-SEO שלך, זכור שיותר מדי יכולים להפחית בערכו של התוכן שלך ולהפחית את דירוג הדף. יותר מדי קישורים גם יציפו את המשתמשים שלכם ויגרמו להם להרגיש שהם מופצצים באפשרויות ולא ילחצו על שום דבר. יש מומחים שאומרים ש-100 קישורים בעמוד הם המספר האופטימלי, אבל אחרים לא מסכימים. שימוש בקישורים פנימיים יכול להגביר את חווית המשתמש והמעורבות שלך.
לכן, כאשר אתה משתמש בקישורים פנימיים כדי להגביר את ה-UX של האתר שלך, זכור לבחור את המספר הנכון.

כבעל אתר

אתה יכול להשתמש בקישורים פנימיים כדי לשפר את ה-UX. קל להוסיף אותם לאתר שלך. רק זכרו לבדוק אותם באופן קבוע ואל תפחדו להתנסות! המפתח הוא לשים את המשתמש בחזית הנוכחות המקוונת שלך. בדרך זו, יש סיכוי גבוה יותר שהתוכן שלך יתגלה על ידי משתמשים. יתר על כן, קישור פנימי מספק נתיבים טבעיים למבקרי האתר שלך להישאר באתר שלך זמן רב יותר.
יתר על כן, זה נותן להם גישה לתוכן בלוג נוסף ולהזדמנויות המרה.

הם משפרים את ההמרה

הוספת קישורים פנימיים לאתר שלך היא דרך מצוינת להגביר את ההמרות.
על ידי הצבתם בתחילת התוכן ובראש כל עמוד, תוכל להגדיל את זמן השהייה באתר שלך ולהגדיל את הזדמנויות ההמרה.
באופן אידיאלי, קישורים פנימיים צריכים להצביע על תוכן איכותי שימשוך את המבקרים לנקוט בפעולה ספציפית. גוגל גם מתגמלת אתרים שיש להם הפעלות עמודים ארוכים.
חשוב לבצע אופטימיזציה של קישורים פנימיים למטרות SEO וכן לחוויית משתמש.

יצירת קישורים פנימיים היא דרך רבת עוצמה להגדיל את נפח התנועה ודירוג החיפוש האורגני.
בוטים של מנועי חיפוש מחפשים דפים המכילים תוכן רלוונטי וקישורים פנימיים יעזרו להם למצוא את אותם דפים.
הוספת קישורים פנימיים תגדיל גם את הנראות של האתר שלך ותפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך.
הנה כמה טיפים לבניית קישורים פנימיים. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, עקוב אחר עצות SEO אלה כדי ליצור את הקישורים הטובים ביותר האפשריים.
אם תרצה להגביר את שיעור ההמרה של האתר שלך, קישורים פנימיים הם דרך מצוינת לעשות זאת.

מיקום הקישורים הפנימיים חשוב

אתה רוצה שהם יהיו רלוונטיים ככל האפשר לקורא. קישורים בסוף התוכן נוטים פחות להילחץ. במקום זאת, קישורים פנימיים הממוקמים יותר במעלה הפוסט נוטים יותר להילחץ.
משמעות הדבר היא שלקישורים פנימיים הממוקמים בתחילת התוכן יש סיכוי גבוה יותר להילחץ.
זה יגביר את שיעורי ההמרה שלך בפער משמעותי. ברגע שתלמד את המיקום הנכון של קישורים פנימיים, האתר שלך יהווה יעד קל לשימוש וידידותי למשתמש עבור הלקוחות שלך.

זכור להוסיף את טקסט העוגן הנכון עבור הקישורים הפנימיים שלך.
טקסט עוגן צריך לתאר את הקישור. זה צריך להיות תיאורי, על סמך מילת המפתח של הדף שבו יש את הקישור.
יש לבטא את המילים באופן שנשמע טבעי לקורא.
מונחים וביטויים קשורים, כגון "קשור למאמר זה", יכולים להיות מושלמים במילות מפתח. חשוב לזכור שקישורים פנימיים איכותיים חשובים לדירוג שלכם בגוגל.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?