מנשה בטיטו

דרכים לשיפור חווית הגלישה באתר שלך

אם השתתפת במשחק השיווק המקוון לאורך זמן, אתה יודע שישנן דרכים רבות לשפר את חווית הגלישה באתר שלך.
עם זאת, אם אתה רוצה לראות תוצאות אמיתיות, ניכרות, עליך להתמקד רק בכמה פרטים.
אינך יכול ליישם את כל הרעיונות במאמר זה הלכה למעשה, אך תוכל להתחיל באמצעות 10 דרכים לשיפור חווית הגלישה באתר שלך.
חווית הגלישה באתר שלך משתנות ממשתמש אחד למשתמש אחר,
אך הנושא הכולל הוא זה: אם אתה רוצה שהאתר שלך יעבוד עבורך ועבור העסק שלך, עליך לשים לב לפרטים הבאים:

דרכים לשפר את חווית הגלישה באתר שלך

כשזה מגיע לשיפור חווית הגלישה באתר שלך, אחד המרכיבים הבסיסיים ביותר בתהליך כולו הוא הבנת החשיבה של המבקרים שלך.
הראשונה מבין 10 הדרכים לשיפור ביצועי האתר שלך היא "בדיקת שימושיות". בדיקת שימושיות היא תהליך של ניתוח תגובות המבקרים באתר לתוכן האתר. למשל, אם אתה מציע שיעורים בחינם, האם אתה מקבל יותר תגובה ממבקרים חדשים מאשר ממבקרים חוזרים? אם למבקרי האתר שלך קל להתמצא באתר ולהשתמש בו, סביר להניח שהם נוטים להישאר מספיק זמן כדי לבצע רכישה או לפחות להסתכל מסביב כדי למצוא מידע נוסף שהם צריכים.

כשזה מגיע לשיפור האתר שלך, בדיקת שימושיות היא אחד המרכיבים החשובים והקריטיים ביותר. יש הרבה מבחני שימושיות שונים, וכל אחד מהם מציע יתרונות וחסרונות משלו. חלק מהשיקולים העיקריים למפתחי אתרים בבחירת בדיקת שימושיות הם עד כמה הבדיקה מדמה התנהגות משתמש, האם ניתן לצפות מהמשתמש לקיים אינטראקציה עם האתר או לא, והאם יש בעיות שימושיות ברורות או לא. . ניתן לבצע בדיקות אלו בדרכים שונות, ועל הבוחן להעריך אותן על סמך השיטות בהן משתמש היזם. שיטות אלה עשויות לכלול סקרי משתמשים, קבוצות מיקוד או אפילו בדיקה של לקוחות אמיתיים.
דרכים לשפר את חווית האתר שלך אם ברצונך להגדיל את הסיכויים שלך להפוך המבקרים באתר ללקוחות משלמים, תחילה עליך לוודא שאתה מציג למבקרי האתר שלך ממשק קל לשימוש. ישנם כמה הבדלים בין אתרים שולחניים לאתרים המותאמים לניידים, כגון המראה וההתנהגות שלהם. יהיה עליך לקחת בחשבון את ההבדלים הללו בעת ההחלטה מהו האמצעי הטוב ביותר לפיתוח האתר שלך בעתיד. בנוסף לכך, למבקרי האתר שלך יהיה נוח יותר להשתמש בטכנולוגיה המתאימה לניידים, כגון טאבלטים וטלפונים. הם יוכלו להכנס לאתר שלך בצורה קלה יותר, להתחבר למגרש המכירות שלך ובאופן כללי ליהנות מנווט באתר שלך.

תוכנת מעקב לשיפור האתר

10 דרכים לשפר את חווית האתר שלך אם ברצונך לשפר את חוויית מבקרי האתר שלך, תוכל לשקול יישום תוכנה ידידותית לנייד כדי לעקוב ולנתח את תעבורת האתר שלך. תוכנה זו תהיה שימושית במיוחד אם יש לך את היכולת לנתח את הנתונים שלך בזמן אמת, כגון באמצעות טלפון חכם המחובר לאינטרנט, מחשב לוח או מכשיר דומה אחר. כשאתם קובעים אילו דפים של המבקרים באתר שלכם מצאו הכי מושכים או הכי אינפורמטיביים, הטמי מערכת מעקב אחר צפייה בנייד. המידע המסופק על ידי מערכת מעקב זו יראה לך אילו דפים מושכים את מירב תשומת הלב ואילו מהם נראים פחות יעילים במשיכת מבקרך. לדעת אילו דפים למשוך פחות מבקרים ואילו דפים נראים פחות יעילים, יכולה לעזור לך לבצע את השינויים הדרושים.
{T 10 דרכים לשפר את חוויית האתר שלך לשיעורי המרות טובים יותר, חשוב שתשאיר את תוכן הדף שלך רלוונטי למה שהמבקרים שלך מנסים למצוא. על מנת לשמור עליהם מעוניינים ומרוצים ממה שהם מוצאים, יהיה עליך לוודא שהניווט שלך קל לעקוב ושהמידע שהם מספקים רלוונטי.
חווית הגלישה באתר

תוכן חשוב לשיפור החוויה

צעדים אלה לא רק יקלו על הפיכת מבקרי האתר שלך ללקוחות משלמים, אלא הם גם יעזרו לך לשמור על הלקוחות הנוכחיים שלך לחזור.
{T 10 דרכים לשפר את חווית האתר שלך הדרך מספר אחת לשפר את חווית האתר שלך היא פשוט להזמין איש מקצוע שיוכל לייעל את התוכן שלך עבור מנועי חיפוש. ישנם הרבה אנשים וחברות עצמאיים שישמחו לכתוב עבורך מאמרים ותוכן אינטרנט אחר, אך משתלם לחקור מי מעסיק, כדי לוודא שיש להם את הכישורים והמומחיות הנדרשים כדי לעזור לך להשיג את העסק המקוון שלך. מטרות.
{T 10 דרכים לשפר את חוויית האתר שלך עשר הדרכים לשפר את חווית האתר שלך עוסקות בעקביות במסר שלך ובקידום האתר שלך תוך בניית בסיס לקוחות חזק. כמו כן, מדובר ביצירת תדמית חיובית שהלקוחות שלך יישאו עמם בעת ביקורם באתר שלך. ככל שתתייחס טוב יותר ללקוחות שלך, כך סביר להניח שהם יקנו ממך.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?