מנשה בטיטו

כיצד לגרום לאתר שלך להופיע בתוצאות אפס בגוגל

אם אתם תוהים איך לגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה, אדון במחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של מטא-תגים, קטעי קוד מוצגים וייחוס מותג. כלים אלו חיוניים להגדלת דירוג החיפוש שלך. בלעדיהם, ייתכן שהאתר שלך לא יתגלה או אפילו לא יבחינו בו. עם זאת, על ידי מעקב אחר אפס תוצאות תוכל לשפר את האתר שלך ולשפר את חווית המשתמש.

מחקר מילות מפתח

אם אתה תוהה "איך לגרום לאתר שלך להופיע בגוגל" אתה לא לבד. בעלי אתרים רבים מגלים שהם נמצאים בעשר התוצאות התחתונות לאחר שימוש במונח חיפוש פופולרי במשך שנים. י
שנן מספר דרכים להגדיל את הדירוג שלך ולקבל יותר תנועה ממנועי חיפוש. הנה כמה טיפים פשוטים לשיפור הנראות של האתר שלך:

השתמש בתכונה 'אפס תוצאה' כדי לענות על שאלות המשתמשים ולקבל קטעים מומלצים. רוב תוצאות הווידאו מגיעות מיוטיוב של גוגל,
וכמעט 80% כוללות את מילת המפתח שחיפשה בכותרת.
באופן דומה, מענה לשאילתות הוא הדרך הטובה ביותר לקבל קטע קוד מוצג. אתה יכול לעשות זאת באופן ידני או באמצעות כלי מחקר מילות מפתח.
בכל שיטה שבה אתה משתמש, הקפד לעקוב אחר הביצועים שלך ולבצע שינויים לפי הצורך.

אופטימיזציה של מטא תגים

יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתנסה לשפר את אופטימיזציית המטא-תג שלך ללא תוצאה בגוגל. ראשית, ודא שהמטא-תיאור שלך רלוונטי לתוכן שלך.
המטא-תיאור הוא הטקסט שגוגל מציגה ב-SERP כקטע. זה משפיע על שיעורי הקליקים ועוזר לגוגל לדרג טוב יותר את הדף שלך. זכור שהמטא-תיאור אינו יכול להיות ארוך מ-160 תווים.
כל דבר מעבר לזה ייקטע ויופיע לא שלם ב-SERP.

היבט חשוב נוסף הוא שאתה צריך להימנע משימוש בתוכן משוכפל במטא-תגים שלך. הסיבה לכך שכפול תוכן הוא רעיון גרוע היא כי זה יפגע במאמצי ה-SEO שלך. מטא-תג טוב יכלול לפחות מילת מפתח אחת. אם אתה רוצה לקבל דירוג טוב במנוע החיפוש, עליך להשתמש במילת המפתח במטא-תג שלך בזהירות. עם זאת, אל תמלא את המטא-תג שלך עם יותר מדי מילות מפתח. זוהי טעות נפוצה ותוביל לאפס תוצאות בגוגל.

קטעים מומלצים

אחד הצעדים הראשונים באופטימיזציה של האתר שלך לקטעי קוד מוצגים הוא להבין את כוונת המחפשים. החלק החשוב ביותר בתהליך זה הוא הבנת סוג השאילתות והחיפושים שקהל היעד שלך צפוי לבצע.
יש לכתוב תוכן עבור שני הסוגים הראשונים של החיפושים והשאילתות, שהם ניווט ומידע. בנוסף לתוכן, הקטעים צריכים לכלול משפיענים שמשכנעים לקוחות פוטנציאליים לבצע רכישה.

המטרה של קטעי קוד מוצגים היא לספק למשתמשים מידע רלוונטי ללא צורך ללחוץ לאתר שלך. לקטעים אלו יתרונות רבים עבור המשתמשים והם יכולים לעזור למשווקים להקדים את המתחרים. הם יכולים להגדיל את התנועה וההמרות פי 2. ואתה לא צריך להוציא הרבה כסף כדי להגיע לשם. אין נוסחה ספציפית כדי להתאים לקטעי קוד מוצגים, אבל אלו הן הדרכים היעילות ביותר להופיע ב-Google.

ייחוס מותג

איך לגרום לאתר שלך להופיע באפס תוצאה בגוגל?
זו שאלה ששווקים רבים שואלים מכיוון שאלגוריתמי החיפוש הותאמו והנתונים המובנים הופכים חשובים יותר ויותר.
אפס תוצאות הן חוויה גרועה למשתמשים, ואתה רוצה להפוך את האתר שלך לגלוי כאשר מישהו מקליד מונחי חיפוש ללא תוצאות.
שימוש באנליטיקה כדי לראות כמה מבקרים מגיעים לאתר שלך במונחי חיפוש ללא תוצאות הוא צעד חכם לאסטרטגיית השיווק שלך.

אתה יכול להשתמש במחקר מילות המפתח שלך כדי לבחור מילות מפתח מבוססות שאלות וקטעי קוד מוצגים. התמקד בשאלות הקהל שלך וכתוב תוכן שעונה עליהן. השתמש בכלים כמו KWFinder ו-Twinword Ideas כדי לקבל מגוון רחב של הצעות. זכור תמיד ליצור תוכן באיכות גבוהה שעונה על השאלה שמשתמשי גוגל שואלים. על ידי שילוב מידע רלוונטי ושימושי, תוכל לגרום לאתר שלך להופיע באפס תוצאות ולקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.
מחפשים מידע על המומחים בעלי מקצוע תוכלו לבקר במאמרים של משנה בטיטו בתחום בעלי עסקים מומלצים בתחומים שונים.
תוצאות אפס בגוגל

רלוונטיות הקשרית

אחת הדרכים לבצע אופטימיזציה לחיפוש מקומי היא להשתמש ברלוונטיות הקשרית, כלומר לגרום לאתר שלך להופיע בסמוך לראש תוצאות החיפוש.
זוהי דרך מוכחת להשיג דירוג גבוה יותר במפות גוגל. זה גם יכול להגדיל את התנועה האורגנית, מכיוון שיותר משתמשים פונים לגוגל כדי למצוא מוצרים, שירותים ומידע. במאמר זה, נסקור מקרוב את הרלוונטיות ההקשרית.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?