מנשה בטיטו

תיקון ארון הזזה לבית מה חשוב לדעת?

ארון הזזה הוא לא דבר נפוץ מאוד בבית. יש הרבה סיבות לכך, שלא קל לתקן.
גם אם אתה רוצה לתקן את זה, רוב הזמן אתה לא יכול לעשות זאת.
הסיבה לכך היא שברוב הפעמים צריך להתאים את כל החלקים כדי לתקן את זה. זה לוקח הרבה זמן ובכך כסף.

אז מה רע במצב הזה?

ומי יכול לעשות את העבודה הזו? האם זו משימה בלתי אפשרית?

פתרונות לתיקון ארון הזזה בבית

מחיר התאמת ארון בגדים תלוי בכמות החלקים הנעים ובמספר החלקים.
אנחנו יכולים להשתמש בתוכנה כדי לנהל את כל אותם חלקים נעים ולגלות כמה חלקים יש להסיר.

האתגר העיקרי הוא שזה לא קל כמו שזה נראה. למעשה, ישנן מדידות ידניות שצריך לבצע
ואנחנו צריכים להשתמש בשכל הישר כשאנחנו עושים זאת. חומרים מסוימים נוטים להיות זולים
אך אנו עלולים להזיק לרהיטים שלנו בטעות על ידי כך. אנו עשויים גם לטעות בחומרים זולים בטובים יותר
ולשלם עבור קניית אחד יקר ממה שניתן היה להחליף בפתרון פשוט על ידי שימוש בכישורים שלנו.
אם ברצוננו לתקן או להחליף רכיבי ארון הזזה, אז נצטרך למדוד כל אחד מהם בקפידה ולקבוע איזה חלק צריך להחליף או לתקן קודם, ואז לבצע את התיקון

איך לתקן ארון בגדים ומה העלות של עבודה זו?

המחיר של עבודות התקנה ותיקון תלוי בכל כך הרבה גורמים.
אנחנו צריכים לגלות מידע זה על ידי חקירת נתונים ממקורות שונים. מאמר זה יחקור כמה ממקורות הנתונים שבהם אנו יכולים להשתמש במחקר שלנו, כגון:

נושאים נוספים: ארון הזזה ניתן לתיקון באמצעות ברגים וברגים,
אך לא מסמרים, כגון (א) תיקון נזקים באמצעות ברגים; (ב) תיקון נזקים באמצעות ברגים; (ג) תיקון חלקים שבורים בארון הבגדים; (ד) תיקון חלודה על אבץ; (ה) תיקון בנייה שבורה.

נושאים נוספים: תיקון דלתות הזזה פגומות באמצעות ברגים ואומים תיקון קונסטרוקציות מתכת שבורות באמצעות ברגים ואומים תיקון נזקים לאחר נזילת מים מתחת למגלשים.

זוהי עבודת תיקון שדורשת הרבה זמן ועבודה. זה כרוך בניקוי, צביעה ותיקון הנזקים הנגרמים על ידי מים, חרקים, מכרסמים ודברים אחרים. העלות יכולה להיות עד 20% מהמחיר הכולל של החדר. העבודה דורשת בדרך כלל אנשים רבים שעובדים כ-5-8 שעות ביום.

בהקשר של הרכבת רהיטים, יהיה צורך לקחת בחשבון לא רק את איכות העבודה, אלא גם את הזמן והעלויות הכרוכות בתהליך ההרכבה. אלו דברים שקשה להעריך כי אין מערכת סטנדרטית להערכת הדברים הללו.

למרבה הצער, זה נכון גם לתיקון ארונות הזזה. יש נטייה שאנשים נוטים להניח שאם ארון הורכב בהצלחה הוא חייב להיות מורכב היטב. הנחה זו מובילה לבזבוז רב מבחינת זמן וחומרים מבוזבזים על ידי עובדים רשלניים

בטווח הארוך, מחיר הרכבת ארון בגדים ייקבע על ידי שלושה גורמים:

מחיר הרכבת ארון עלה בהדרגה.

איך זה קרה? זה נובע מהביקוש הגובר לעיצובים וסגנונות חדשים, מה שמקשה על היצרנים לעמוד בביקוש הזה. על מנת לעמוד בביקוש הגובר הזה, חלק מהיצרנים פנו להשתמש בחומרי גלם זולים יותר על מנת להשיג שולי רווח גבוהים יותר על מוצריהם. השימוש בחומרי גלם זולים יותר מביא לבזבוז משמעותי של זמן וכסף שלא ניתן להחזיר על ידי המוצר הסופי.

אוטומציה יכולה לזהות בעיות אלו ולעזור ליצרן להתגבר עליהן על ידי הפחתת עלויות וזמן המושקע במשימה אחת תוך שמירה על רמת האיכות קבועה. זה גם עוזר ליצרנים לשלב מוצרים חדשים עם תהליכי ייצור קיימים, ובכך למזער את צרכי התמיכה של חברות יצרניות, ובכך לחסוך זמן וכסף לשני הצדדים המעורבים בתהליך.
פתרונות לתיקון ארון הזזה בבית

יש לכם תקלה  בארון אתם צריכים להזמין מומחה תיקון ארונות הזזה תוכלו להזמין את יוסי הנדימן מומחה לכל סוגי השירותים של הנדימן מקצועי.

ריהוט יד שנייה

אנו יכולים לתקן ארון בגדים שלם באמצעות טאבלט וזרוע רובוטית קטנה. אנחנו צריכים לקחת את הזמן כדי להתקין את הזרוע הרובוטית ולחבר אותה עם הטאבלט. הרובוט ישלוט במכשיר, שהוא מורכב כמו הרכבת ארון בגדים.

הפוטנציאל ליישום זה הוא עצום: אנו יכולים להשתמש בו כדי לתקן דלתות הזזה שבורות בארונות רהיטים. כך נוכל למנוע שבר שנגרם כתוצאה מתאונה או מסיבות טבעיות כמו נזילת מים או הצטברות אבק על דלתות ההזזה. זה גם מאפשר לנו לוודא שכל המדפים והמגירות שלנו במצב מושלם. הרובוט יכול לשמש למטרות אחרות כגון תיקון חלונות ומראות – אך לשם כך נצטרך אביזרים נוספים כמו סרט דבק, ברגים או חריצים שנעשו על גופו לקיבוע חלונות

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?