מנשה בטיטו

תנאי שימוש באתר

מהם תנאי מדיניות האתר מנשה בטיטו
תנאי השימוש במדיניות האתרים
תנאי השימוש במדיניות האתר הינם המסמך המסדיר את השימוש באתר וכל השירותים או המידע הניתן בו. מדיניות זו מהווה חלק מתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של האתר והם מהווים את ההסכם המשפטי המלא בינך לבין האתר. כמפרסם אתרים, עליך לוודא כי השימוש שלך באתר וכל החומרים והמידע עליו, עומד בתנאי השימוש במדיניות.

אם בכוונתך לארח את אתר האינטרנט שלך בארה"ב, יהיה עליך לקבל הסכם משפטי בינך לבין חברת האחסון, המספקת מתקנים כמו שטח שרת ותעודת SSL. אינך רשאי להעלות חומרים האסורים על פי חוק המסחר ההוגן או כל חוק רלוונטי אחר. החומר שאתה עשוי להעלות צריך להיות אינפורמטיבי ולא צריך לפגוע באף אחד. בנוסף, עליך לדאוג לזכויות יוצרים כך שהתוכן יישאר שלם. מדיניות האתרים אינה חלה על פוסטים בודדים; עם זאת, אם אתה מעלה מספר מאמרים, עליך לקבל הרשאה נפרדת מכל מאמר בנפרד.

כמו כן, אין הגבלה על התוכן שאתה יכול להעלות לאתר. עם זאת, אינך רשאי להעלות חומר שהוא מטריד, פוגע, משמיץ או אלים. תנאי השימוש במדיניות האתר עשויים לאסור את השימוש בתמונות באתר, אך אתה רשאי לכלול גרפיקה, תמונות וקטעי וידיאו שלדעתך מתאימים. אתה רשאי להשתמש בתמונות, אך אינך רשאי לשנות את מיקום התמונה או לשנות את הגרפיקה בשום צורה.

מדיניות האתרים הינה קפדנית למדי ואי אפשר להתעלם ממנה. לכן חשוב ליזם או למפרסם אתרים לקרוא ולהבין את המדיניות הזו לפני פרסום כלשהו באתר. וודא שאתה מודע לאפשרויות התשלום, לסוג התוכן המותר, לאופן שבו ניתן להחזיק בזכויות יוצרים ולנושאים קשורים אחרים. על ידי קריאה והבנה של מדיניות האתר, תוכל לקבוע אילו תוכן ניתן לפרסם באופן חופשי ואיזה סוג תוכן מוגבל.

על אף שאינך מחויב לפרסם או לפרסם חומר המוצג באתר, הנך מחויב לנקוט בזהירות סבירה בכדי להבטיח כי התוכן אינו מכיל חומר או מידע בלתי חוקי העלולים לפגוע במוניטין של האתר או החברה. . תוכן המפר זכויות יוצרים, זכויות פרסום, פטנטים או זכויות סימן מסחרי עשוי להסיר, לחסום או להסיר מהאתר ללא הודעה מוקדמת או החזר כספי. אתה גם לא אחראי להתנהגות של אחרים. עם זאת, ייתכן שיש לך הגנה תקפה על טענת הפרה אם תוכל להוכיח כי הצד השני פעל בחוסר תום לב. אם לא תנקוט בזהירות סבירה בהחלטה מה יחשב תום לב או תום לב, אתה עלול להיות אחראי כלפי הצד השני בגין נזקים או הוצאות. במקרה כזה,

אינך רשאי להציג מצג שווא של זהותו או מיקומו של הבעלים או הסוכן המורשה של אתר אינטרנט. לדוגמה, אינך רשאי לפרסם פרטים כוזבים על העסק שלך באתר ללא הסכמה מפורשת בכתב של הבעלים. באופן דומה, אינך רשאי להשתמש בתצלומים או בגרפיקות אחרות המראות את פניו של האדם בצורה מעוותת. אם אתה מייצג לא נכון אדם או חברה אחרים, הדבר עלול להוביל לפעולה משפטית. בנוסף, אתה עשוי להיות אחראי מבחינה משפטית לכל חומר הפוגע בזכויות הפרטיות של אחרים.

כל משתמש באתר רשאי ליצור אחד או יותר מכלי גישת משתמשים. המשמעות היא שאתה יכול לאחסן נתונים על משתמשים שנרשמים לאתר ולהשתמש בו לצרכי פרופיל. אתה רשאי להגביל או למחוק תוכן שאתה קובע שלמשתמשים אין גישה מתאימה אליו. המדיניות תפרט כיצד ניתן להשתמש בכלי Cont Content Controller.

חובתך לוודא שכל החומר באתר אינו פוגע ואינו מטעה אינו נוגע לתוכן אתרי צד שלישי. אלה מכונים "קישורים ממומנים". אם תציג תמונות, קישורים או טקסט המפנה משתמשים לאתרים העלולים לפגוע בהם, אתה עלול להיות אחראי מבחינה משפטית. בעלי אתרים מסתמכים על שימוש זהיר במדיניותם כדי לוודא שכל החומר המשפטי באתרי האינטרנט שלהם הוא הוגן ולא פוגע. עליך תמיד לשאול את עצמך האם מדיניות מסוימת מתאימה לפני פרסום האתר.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?