מנשה בטיטו מומחה קידום אתרים

חיבור האתר ל- Google Analytics

חיבור האתר לגוגל אנליטיקס מטרת Google Analytics היא לאסוף מידע על מבקרים באתר אינטרנט. על ידי התקנת תוכנה זו באתר האינטרנט שלך, תוכל לקבל מידע מפורט על מי שביקר באתר שלך ומה הם עשו בזמן שהם היו שם. גוגל אנליטיקס אוספת מידע על כל מבקר שנוחת באתר ומה הוא עשה בזמן שהותו שם. מידע זה יכול לעזור לך להבין כיצד לשפר את האתר ולהגדיל את תעבורת האתר.

למה חשוב לחבר את Google Analytics

כמשווק באינטרנט אתה כנראה כבר מבין שאתה צריך למדוד את ההצלחה שלך כדי להצליח. אתה רוצה לדעת מה עובד ומה לא. אתה רוצה לדעת אילו אתרים מביאים הכי הרבה מבקרים ואילו לא מביאים הרבה בכלל. אם אתה רוצה להבין מהם הקישורים החלשים באתר שלך, Google Analytics מקל על מציאתם על ידי כך שהוא מראה לך מהיכן התנועה שלך מגיעה וכיצד היא הגיעה לשם. מידע מסוג זה מאפשר לך לכוונן את האתר שלך ולבצע שינויים נחוצים כך שהתנועה תמשיך לזרום והאתר שלך יהיה מוצלח יותר.

Google Analytics נותן לכם מידע על המשתמשים באתר

אתה יכול לצפות באתר האינטרנט שלך בכל עת במהלך היום מכל מחשב שיש לו חיבור לאינטרנט. גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי המוצע על ידי גוגל המשמש לעקוב אחר הפעילות שמבקרי האתר שלך עסקו בה בעת ביקרו באתר שלך. בכל פעם שמבקר יגיע לאתר שלך, תוכל לצפות במה שהוא עשה, היכן הוא נמצא, כמה זמן שהה, כיצד הסתובב באתר, אילו דפים הם הסתכלו ועוד. אתה יכול לקבל דו"ח מקיף על כמעט כל מבקר שביקר באתר שלך. על מנת להפיק את המרב ממידע יקר ערך זה, עליך להיות מסוגל לגשת אליו בעת הצורך. כשיש לך פתרון משולב כמו Google Analytics, תוכל לנצל את הפונקציונליות שלו בזמן שאתה אפילו לא עובד על האתר שלך.

למה חשוב לחבר את Google Analytics

בעלי אתרים רבים אינם מצליחים להבין את החשיבות של שילוב פתרון

ניתוח באתר האינטרנט שלהם. כאשר אין לך גישה למידע יקר זה, תחמיץ רכיבים מרכזיים שיובילו בסופו של דבר לשיעור המרות גבוה יותר באתר שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לזהות את קהל היעד שלכם. על ידי הגדרת הקהל שלך לפני שתתחיל לפתח את מסע הפרסום השיווקי שלך, תוכל להבין טוב יותר אילו תכונות המבקרים שלך מחפשים באתר שלך. לדוגמה, אם אתה מציע למבקרים שלך רק שירותים מקצועיים, ייתכן שתרצה לכלול אלמנטים נוספים כמו תכונות חיפוש מתקדמות או הצעות מחיר מקוונות המאפשרות להם למצוא בקלות את המידע הדרוש לו בעת הצורך.

לאחר שזיהית את המבקרים שלך, תוכל להשתמש ב- Google Analytics

כדי לקבוע כיצד תוכל לשפר את השימושיות של האתר שלך. מנהלי אתרים רבים טועים בכך שהם כוללים הרבה גרפיקה, תוכן נוצץ ואלמנטים מסיחי דעת אחרים באתרי האינטרנט שלהם. בעוד שחלק מהמבקרים עשויים ליהנות מסגנון זה, סביר להניח שהם לא יבלו זמן רב באתר שלך אם הוא לא נטען במהירות או מספק מידע הרלוונטי למה שהם מנסים למצוא. מטרתו של אתר יעיל היא לספק למשתמש חוויה נוחה שתאפשר לו למצוא במהירות את מבוקשו. אם תשלב הרבה פלאש ואלמנטים מסיחי דעת אחרים באתר שלך, לא תוכל להשיג מטרה זו.

הדבר השלישי בחשיבותו שאתה יכול ללמוד

מ- Google Analytics הוא כיצד להפנות תנועה לאתר האינטרנט שלך. בפרט, אתה רוצה לדעת לאן המבקרים שלך מגיעים לאחר שהם עוזבים את האתר שלך.
אם יש לך רק מידע בסיסי העומד לרשותם, כגון כמה דפים הם מבקרים ושם מנועי החיפוש שבהם השתמשת, תוכל להביס מאוד את מטרת הקמת אתר אינטרנט. הקפד לספק קישורים ממוקדים לדפים החשובים ביותר שלך, כך שתוכל לעודד מבקרים חוזרים וכן לשמור על לקוחות שכבר לחצו על קישורים אלה בדפים קודמים.

בנוסף ללמידה כיצד לחבר את אתר האינטרנט שלך

ל- Google Analytics, חשוב ללמוד כיצד לעקוב אחר הביצועים של אתר האינטרנט שלך. תוכל ללמוד כיצד להשיג שיעורי המרות, שיעורי יציאה, שיעורי יציאה מדף יציאה וצפיות בדפים.
כל אלה הם מרכיבים חיוניים לנוכחות מקוונת יעילה ורוב החברות אינן ממקדות בהן מספיק תשומת לב.

אם יש לך ספק לגבי הביצועים של האתר שלך, מומלץ להשיג את שיעורי ההמרות מגוגל. זה יגיד לך כמה אחוז מהאנשים שמגיעים לאתר שלך מבצעים רכישה או מבקשים מידע נוסף. אתה צריך גם להבין את שיעורי היציאה. מספר זה מספר לך כמה מבקרים שלך לא הצליחו לעקוף את האתר שלך בדרך כלשהי.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?