מדוע כל כך חשוב להשתמש בתגית הכותרת H1 במקום הנכון? הסיבה לכך היא שמנועי החיפוש, במיוחד Google,
רואים בתג H1 מרכז תשומת לב וכך ידרגו את הדף שלכם גבוה יותר. למה זה חשוב?
כי כאשר מישהו מחפש את מה שיש לך להציע הוא רוצה לראות את הדף שלך כתוצאה הראשונה המוצגת.
למעשה מחקרים הראו שאנשים יסמכו על דף אם שתי שורות הטקסט הראשונות הן הבולטות ביותר בדף זה.
חשיבות של H1 במקום הנכון
אז איך אתה מוודא שמישהו בכלל רואה את הדף שלך?
הדרך לעשות זאת היא להשתמש באסטרטגיית אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
על ידי הפעלת מאמרים ממוקדי מילות מפתח, בלוגים ותכנים אחרים בדפים עליך לדירג היטב,
כך שעליך להביא את מילות המפתח שלך למיקומים המובילים.
אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא שימוש בתג הכותרת H1,
הממקם את מילות המפתח החשובות ביותר בשתי שורות הטקסט הראשונות.
שימוש H1 במקום הנכון להסביר לגוגל מה חשוב במאמר
למה זה כל כך חשוב? ובכן ראשית גוגל אוהבת שתג H1 יופיע בראש תוצאת חיפוש,
כך שאם תוכל להכניס לשם את מילות המפתח שלך, עליך להיות ממוקם היטב.
אם לא אז מילת המפתח שלך תקבר בין מיליוני חיפושים אחרים, וזה לא דבר טוב כשזה מגיע לקידום אתרים.
סיבה נוספת להשתמש בתג H1 במקום הנכון היא שגוגל ומנועי חיפוש גדולים אחרים משתמשים באלגוריתם מיוחד לדרג דפי אינטרנט.
המשמעות היא שאם תוכל לגרום למילות המפתח שלך להופיע בדף שלך בתדירות גבוהה יותר מאשר מהמתחרים שלך,
אז אתה תהיה מוצב הרבה יותר טוב בתוצאות מנוע החיפוש.
מהן עוד כמה סיבות להשתמש בתגית הכותרת H1 במקום הנכון?
ובכן אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שאם תשתמשו בתגית בצורה הנכונה
אז תראו אתכם מקצועיים יותר מהמתחרים שלכם.
אנשים רבים חושבים שהם עושים עבודה טובה כאשר במציאות הם יכולים לעשות עבודה הרבה יותר טובה.
אז איך אתה מוודא שהדף שלך מדורג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש?
אתה מקבל קישורים ידידותיים למנועי חיפוש באיכות טובה יותר.
הקישור לדף צריך להיות מאתר רשות, כגון אתר חדשות גדול או מגזין הקשור לתעשייה. הקישור צריך להגיע ממישהו שמכובד אותו בתעשייה.
אם האתר קיים כבר זמן רב, סביר גם שהקישורים מהם יהיו מהימנים.
כעת, לאחר שקבענו מה זה ולמה כל כך חשוב להשתמש בתגים החשובים האלה
בואו נסתכל כיצד תוכלו להשתמש בהם כדי לשפר את דירוג הדף שלכם.
עליך לכתוב מאמרים ופוסטים בבלוג באמצעות מילות מפתח אלה. זה יעזור לאתר שלך להופיע בתוצאות מנועי החיפוש.
זה גם יעזור לאתר שלך לקבל הרבה יותר תנועה,
מה שכמובן ישפר את דירוג הדף שלך. למעשה, הסיבה העיקרית לשימוש בתגים
אלה היא שיפור דירוג הדף שלך – אך אינך רוצה להשתמש בהם רק לשם כך!
נראה שמנהלי אתרים מסוימים חושבים
שאם הם משתמשים בתגי H1 בדפים שלהם באופן אוטומטי תהיה עלייה בדירוג הדפים שלהם.
זה לעולם לא המצב. דירוג הדף שלך נקבע על ידי גורמים שונים, כולל תוכן האתר שלך,
מבנה הקישור הפנימי, מספר הדפים המקשרים לאתר שלך, איכות הקישורים הנכנסים ואופי האתר שלך.
זה לא מושפע בשום צורה ממספר הפעמים שאתה משתמש בתגי H1.
אם לאתר שלך יש הרבה קישורים נכנסים ותכנים נכנסים מצוינים, הוא באופן טבעי ידרג טוב מאוד.
אם אתה רוצה להשתמש בטכניקה זו בצורה נכונה, עליך לכתוב מאמרים מתוך מחשבה על הנושאים הנכונים.
הדבר נכון גם לגבי הודעות לעיתונות.
כשאתה כותב את המהדורה שלך, תחשוב על מה שהקורא עשוי לחפש וכתוב את המאמר שלך או הודעה לעיתונות סביב זה.
חשוב לא לגרום לזה להישמע כמו שיא מכירות – אחרי הכל, זה יכבה את הקוראים!