מנשה בטיטו

איך להרחיק קרציות מהבית

כיצד להסיר קרציות מהבית שלך 

קרציות הן בעיה מרכזית עבור אנשים החיים בארצות הברית. החרקים הזעירים האלה יכולים להעביר מחלות כמו מחלת ליים וקדחת כתמים של הרי הרוקי לבני אדם ובעלי חיים.

ישנן דרכים רבות למנוע כניסת קרציות לביתך. אתה יכול להשתמש בקוטלי חרקים, לרסס על חומרים דוחים, או להתקין מסכים חסיני קרציות על החלונות שלך. אבל לפני שתתחיל להשתמש בשיטות אלה, עליך לדעת שיש להן חסרונות ותופעות לוואי משלהן.

הדרך הטובה ביותר להרוג קרציות היא באמצעות כלי מיוחד להסרת קרציות שיסיר את הקרצייה מבלי לסחוט אותה או להשאיר את הראש שלה בעור.

ישנן מספר דרכים להסיר קרציות מהבית. אלו כוללים:

-הרחקת קרציות מחיות מחמד ובני משפחה ברגע שהן נמצאות.

-ריסוס החצר בקוטלי חרקים ושאר מוצרי הדברת קרציות.

-שימוש בקולר קרציות על חיית המחמד שלך.

-שמירה על ניקיון המצעים, הצעצועים ואזורי המגורים החיצוניים של חיית המחמד שלך.

-מקלחת לאחר שהייה בחוץ או עבודה בגינה, במיוחד אם הייתם באזור שבו יש קרציות צבאים או סוגים אחרים של קרציות שניתן לקבל מבעלי חיים.

לפרטים מורחבים אודות https://hadbara2u.co.il/ מומלץ לבקר באתר hadbara2u.co.il

אילו כלים חיוניים למניעת קרציות כדאי להחזיק בבית

קרציות מהוות דאגה גוברת עבור בעלי בתים ובעלי חיות מחמד רבים. קרציות יכולות להעביר מחלות כמו מחלת ליים, קדחת כתמים בהר הרוקי ובאבזיוזיס. הם יכולים גם להעביר מחלות אחרות כמו אנפלסמוזיס, ארליכיוזיס, טולרמיה וחום התקפי בקרציות.

אנו ממליצים לבעלי בתים להשתמש בחומרים דוחי קרציות בחצר שלהם כדי להרחיק קרציות. ניתן לרסס דוחים אלו על דשא, עצים, שיחים ומשטחים אחרים שבהם עלולות להתגורר קרציות. ישנם גם מוצרים דוחי קרציות המיועדים למריחה על העור או הפרווה של חיית המחמד שלך.

חשוב להקפיד על קרציות על חיות המחמד שלך מכיוון שהן עלולות לשאת את אותן מחלות כמו בני אדם אם הן ננשכות על ידי קרציה הנושאת את המחלה. אנו ממליצים להשתמש בצווארון פרעושים וקרציות המאושר על ידי הסוכנות להגנת הסביבה (EPA).

חשוב להגן על עצמך ועל יקיריכם מפני קרציות.

קרציות הן עכבישניות קטנות מסדר איקסודידה הניזונות מדמם של יונקים, ציפורים, זוחלים ודו-חיים. הם יכולים להעביר מספר מחלות כולל מחלת ליים, קדחת כתמים בהר הרוקי, בייביוזיס, ארליכיוזיס, טולרמיה וקדחת התקפי קרציות.

מאמר זה יספק לכם מידע על אילו כלים חיוניים למניעת קרציות צריכים להיות לכם בבית.

היכן ניתן למצוא קרציות?

קרציות הן עכבישניות וניתן למצוא אותן במגוון מקומות. הם בדרך כלל יחיו בדשא גבוה, שיחים וצמחייה אחרת ליד האדמה.

קרציות הן עכבישניות שניתן למצוא במגוון מקומות. בדרך כלל הם חיים בדשא גבוה, שיחים וצמחייה אחרת ליד האדמה.

קרציות נמצאות בכל חלקי העולם, אך הן נפוצות יותר באקלים חם יותר.

ניתן למצוא קרציות במקומות שונים, כמו על דשא, פסולת עלים ושיחים. ניתן למצוא אותם גם על בעלי חיים כמו מכרסמים וציפורים. ישנם שלושה סוגים של קרציות: קרציות קשות, קרציות רכות וקרציות צבי.

סוג הקרציה הנפוץ ביותר הוא קרציית הצבי או קרצית שחורת הרגליים (Ixodes scapularis). קרציות צבי חיות באזורים מיוערים ועשבים גבוהים ליד הקרקע או לאורך שבילים.

כיצד אוכל למנוע קרציות בביתי?

קרציות הן עכבישניות קטנות עם שמונה רגליים שיכולות להעביר מחלות לבני אדם. קרציות חיות בסביבות לחות ולחות ומתחברות לעור המארח שלהן.

כמה טיפים להרחקת קרציות מהבית כוללות:

– שמירה על כיסוח וגזום הדשא

– הסרת מברשות וערימות עלים

– שמירה על ניקיון הבית על ידי טאטוא רצפות והסרת אי סדר

קרציות הן קטנות, אבל הן יכולות לגרום לבעיות גדולות. הם יכולים לשאת מחלות כמו מחלת ליים, קדחת כתמים בהר הרוקי ועוד.

הנה כמה טיפים להרחקת קרציות מהבית:

– שמור על הדשא שלך קצוץ וללא מברשות או דשא גבוה שבו קרציות עלולות להסתתר.

– כשאתה יוצא החוצה, לבש מכנסיים ארוכים תחובים לתוך גרביים והכנס את רגלי המכנסיים לנעליים כדי למנוע מהקרציות לזחול במעלה הרגליים.

– לבשו חולצה שמכסה כמה שיותר עור כדי שלקרציות יהיה פחות עור להיצמד אליה.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?