מנשה בטיטו

איך לכתוב טוב יותר ולשפר את ההמרות באתר שלכם?

המפתח להמרת המבקרים שלך לקונים הוא לכתוב תוכן שלוכד את העניין שלהם ומעורר תגובה רצויה. זה כל העניין של אופטימיזציה של קצבי המרה (CRO), והנה כמה טיפים שיעזרו לך לכתוב תוכן שממיר.

תוכן+כתיבה

כתיבת תוכן היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את ההמרות באתר שלך. עם זאת, לפני שתוכל להתחיל לכתוב תוכן נהדר, עליך להבין כיצד הקוראים שלך מגיבים אליו. בדרך זו, אתה יכול ליצור תוכן שילכוד את תשומת הלב שלהם ויגרום להם לרצות לקרוא עוד.

לתוכן מונחה המרה יש הצעת ערך שמסבירה כיצד המוצר או השירות שלך פותרים את הבעיה שלהם. אם אתה יכול לענות על שאלות אלה בתוכן שלך, תפתח אסטרטגיית תוכן חזקה ותגדיל את ההמרות של המבקרים שלך. הצעת הערך צריכה להיות מתואמת עם היתרונות של המוצר שלך. זה צריך גם לספק רושם ראשוני חיובי ללקוח.

המטרה של תוכן מוכוון המרות היא למשוך לקוחות חדשים, ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהמיר את המבקרים הללו ללקוחות נאמנים. מחקר שנערך לאחרונה על ידי Hubspot הראה כי 60% מהמשווקים מודדים את ההצלחה של מאמצי שיווק התוכן שלהם באמצעות מכירות. כתיבת התוכן האפקטיבית ביותר מוכוונת המרה מתמקדת בצרכי הלקוח ומחזקת את המותג באמצעות ההעתקה. למרות שזה יכול להיות אתגר, תוכן מונחה המרות הוא לא כל כך קשה ליצור, כל עוד אתה משתמש בכמה טיפים מועילים.

על מנת לוודא שהתוכן שלך ממוקד מאוד, עליך לשתף פעולה עם צוות שיווק דיגיטלי מקצועי. משמעות הדבר היא עדכון פרטי מוצרים, צלילה לחדשות בתעשייה ושימוש בפלטפורמת בלוגים יצירתית. המרות מוגברות חשובות לרושם של המותג שלך ולהצלחת העסק המקוון שלך. על ידי הבנת יחס ההמרה שלך, תוכל לשפר את הנראות, התנועה והמכירות שלך.

אופטימיזציה של יחס המרה

אופטימיזציה של יחס המרה (CRO) היא דרך להגדיל את מספר המבקרים שנוקטים בפעולות הרצויות באתר שלך. זה עובד על ידי שיפור חוויית המשתמש והעיצוב של האתר שלך, ובכך להגדיל את מספר ההמרות. נכון לעכשיו, שיעור ההמרה הממוצע בכל הענפים הוא 2.35%, ול-25% העליונים יש שיעורי המרה של 5.31%. משמעות הדבר היא כי על ידי שיפור שיעור ההמרה שלך, אתה יכול להגדיל את המכירות מבלי להגדיל את התקציב שלך על פרסום.

בעת פיתוח האתר שלך, עליך להבין את החשיבות של יצירת כותרות משכנעות והעתקה כדי למשוך את תשומת הלב של הקורא. שימוש בכותרות משכנעות לא רק יגדיל את יחס ההמרה של האתר שלכם, אלא גם ישפר את פרופיל המנהיגות של המותג שלכם. בנוסף, זה יעזור לך לבסס את הסמכות שלך כמומחה בתעשייה. עם זאת, כותרת מטעה או חסרת השראה עלולה לגרום למבקרים לדחות את האתר שלך מבלי לקרוא אפילו את התוכן.

הוספת רכיבי מולטימדיה כגון סרטונים ותמונות יכולה להגדיל את שיעורי ההמרה. אנשים בימינו מעדיפים לצרוך תוכן בפורמט מולטימדיה. לדוגמה, באפשרותך להוסיף המלצות וידאו או תרשימים. בדרך זו, הלקוחות שלך יכולים לקבל הבנה עמוקה יותר של שירותי העסק שלך ויכולים לקבל החלטה מושכלת יותר.

דרך נוספת להגביר את שיעור ההמרה שלך היא להשתמש בטיימר ספירה לאחור. שימוש בטיימר ספירה לאחור יגדיל את שיעור ההמרה שלך מבלי להשפיע לרעה על ביצועי האתר הכולל שלך. זה עשוי אפילו להגדיל את ההכנסות. טיימרים לספירה לאחור מאפשרים לך להוסיף מוצרים דומים לעגלת הקניות שלך בלחיצה אחת. זה יכול להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע ב -10 עד 20%.

כתיבה להמרות

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את שיעור ההמרה באתר שלך הוא לכתוב בצורה ברורה יותר. אנשים הם יצורים חזותיים, ולכן הם זקוקים למידע שקל להבין. כמו כן, במידת האפשר, נסה לכלול תמונות וסרטונים כדי להניע המרות. גם העיצוב של האתר שלך משחק תפקיד מכריע, לכן הקפד לגרום לו להיראות אטרקטיבי ופשוט לניווט. מבקרים לעתים קרובות לבצע רכישה על סמך הרושם הראשוני שלהם, אז אתה צריך לגרום לזה להיראות טוב.

המילים שבהן אתה משתמש באתר שלך יכולות להשפיע על יחס ההמרה שלך, לכן השתמש בשפה משכנעת שתחייב את הלקוחות שלך לבצע רכישה. הימנע משימוש ב-buzzwords ובז'רגון של התעשייה מכיוון שהם עלולים לכבות לקוחות פוטנציאליים. כמו כן, נסה לתת ללקוחות שלך משהו בעל ערך בתמורה לרכישה שלהם. זה יכול להיות פשוט כמו להציע בחינם או הנחות בלעדיות. על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכל להגדיל את שיעור ההמרה של האתר שלך באופן משמעותי.

שימוש בחיפוש פנימי יכול להגדיל את שיעורי ההמרה. על ידי שימוש בחיפוש פנימי באתר, המבקרים יכולים למצוא מוצר או שירות שהם מחפשים ויש להם סיכוי גבוה יותר לבצע רכישה. הוספת קודי הנחה תלויי זמן היא גם דרך מצוינת לעורר השראה ב- FOMO ולשפר את החוויה של הלקוחות שלך. בנוסף לכך, אתה יכול לנתח את הניתוח של האתר שלך כדי לזהות מכשולים שמעכבים את שיעור ההמרה שלך.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?