מנשה בטיטו

כלים שימושיים לקידום אתרים

כלי קידום אתרים יכולים לעזור לך לנתח את ביצועי האתר שלך ולקבוע אילו דפים מושכים את מספר המבקרים הרב ביותר. כלים אלה יכולים גם למצוא לאיזה תוכן בתוך הנישה שלך הכי מקושר. הם יכולים גם לבדוק אם יש קישורים מנותקים בתוך האתר שלך. חלק מהכלים האלה אפילו נותנים לך סקירה כללית של אילו דפים מושכים הכי הרבה מבקרים, ואילו לא.

לינקיו

Linkio הוא כלי רב עוצמה המסייע למומחי SEO לעקוב אחר קישורים נכנסים ולמטב טקסטים של עוגן. מערכות מעקב הדירוג המשולבות ומערכות המעקב המקומיות שלו עוזרות לך להישאר צעד אחד לפני המתחרים שלך. זה גם מאפשר לך להציג מיקומי מילות מפתח יומיות ולראות כיצד קישורים נכנסים משפיעים על הדירוגים של גוגל. זה בחינם לשימוש.

אתה יכול להשתמש Linkio כדי לנתח את התוכן הפופולרי ביותר בתוך הנישה שלך, כמו גם כדי לבדוק קישורים שבורים באתר שלך. זה גם מאפשר לך לבדוק מי מקשר למתחרים שלך, ויכול גם לעזור לך לגלות דפים וקישורים נכנסים חדשים.

Ahrefs

מעקב הדירוג של Ahrefs הוא כלי שימושי לניטור דירוג מילות המפתח שלך. זה מאפשר לך להציג את היסטוריית הדירוג של מילות המפתח במעקב שלך ויכול לשלוח לך הודעות דוא"ל על שינויים בדירוג שלך. כלי זה תומך במחשבים שולחניים ובמכשירים ניידים ופועל ב-170 מדינות. כדי להשתמש בכלי זה, אמורה להיות לך כתובת URL ומילות מפתח למעקב.

Ahrefs מספקת מגוון רחב של נתונים על בריאות האתר שלך, אותם ניתן להתאים אישית כך שיתאימו לצרכים שלך. ל-Ahrefs יש גם סייר מילות מפתח, המציג נתונים עבור מדינות וטריטוריות בודדות. הכלי גם נותן לך ציון קושי במילת מפתח.
כלים שימושיים לקידום אתרים

תוסף כלי לדפדפן seo

אם אתם מתקשים בשיווק התוכן שלכם, אחד מכלי ה-SEO הטובים ביותר שתוכלו להשתמש בהם הוא Fatrank, תוסף לדפדפן Google Chrome שעוזר לכם לקבוע היכן מילות המפתח שלכם מדורגות. לאחר התקנת התוסף, תוכל להוסיף מילות מפתח לכל חיפוש כדי לראות היכן הן מדורגות, הן בכל עמוד והן בין 100 התוצאות המובילות. מידע זה יכול לעזור לך למטב את האתר שלך לדירוגים גבוהים יותר.

מתכנן מילות המפתח של Google AdWords

ייתכן שתרצה להשתמש במתכנן מילות מפתח למאמצי ה- SEO שלך. כלי זה יכול לעזור לך לזהות מילות מפתח הפופולריות בקרב המחפשים ויש להן תחרות נמוכה. בנוסף, הוא מציע מסננים שיעזרו לך לבחור מילות מפתח המבוססות על מיקום או שפה. אם יש לך חנות לבנים וטיט, מסננים אלה יכולים להיות שימושיים במיוחד.

מתכנן מילות מפתח הוא חלק מ-Google AdWords ויש לו מגוון תכונות. הוא אינו דורש פרטי חיוב או חשבון AdWords, והוא נותן לך תחזיות ומדדים היסטוריים. תלוי היכן אתה מתחיל, יש מגוון של דוחות שונים.

Ubersuggest

השימוש ב-Ubersuggest יכול לעזור לכם להמציא הצעות שימושיות למיילות מפתח עבור האתר שלכם. כאשר אתה מזין מונח בכלי, הוא יחזיר רשימה של מילות מפתח מוצעות בהתבסס על הפופולריות שלו ונפח החיפוש שלו. אתה יכול גם לראות עד כמה תקופה נתונה תחרותית וכמה תנועה היא מקבלת בכל חודש. כלי זה יכול גם לעזור לך לזהות רעיונות תוכן חדשים.

אם אתה רק מתחיל עם SEO, Ubersuggest היא אפשרות מצוינת. לגרסה החינמית אין מגבלה על מספר החיפושים שתוכלו לבצע, ולא לוקח זמן רב לתוצאות. כלי זה מצוין לניתוח התחרות שלכם ולזיהוי מילות מפתח שיגבירו את הדירוג שלכם. זה גם מעדכן אתכם במגמות בתעשייה, כך שתוכלו להתאים את אסטרטגיות ה-SEO שלכם בהתאם.

Siteliner

Siteliner הוא כלי רב עוצמה לזיהוי קישורים שבורים באתר שלך. קישורים מנותקים הם קישורים שאינם פועלים וישלחו את המחפשים לדף שאינו קיים עוד. קישורים אלה לא רק יגרמו לחוויית משתמש גרועה, אלא גם יקשו על זחלני מנועי חיפוש לבצע את עבודתם כראוי. שימוש ב-Siteliner כדי למצוא קישורים שבורים הוא דרך מצוינת לשמור על האתר שלך פועל כראוי ולשפר את דירוג מילות המפתח שלך.

Siteliner עובד על ידי בדיקת תוכן כפול באתר אינטרנט. אם באתר יש תוכן כפול, Google לא תוכל לאנדקס אותו. לתוכנית יש בודק תוכן כפול מובנה שיכול לעזור לך למצוא ולהסיר תוכן כפול. זה גם מייעל את המבנה הפנימי של האתר שלך כדי להפוך אותו למהיר יותר עבור מנועי חיפוש.

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?