מנשה בטיטו

מהם היתרונות בשימוש בשירות איתור נזילות?

זיהוי נזילות הוא טכניקה המשמשת לזיהוי נוכחות של נוזל במצלמה תרמית. הטכניקה משמשת במספר יישומים, כגון איתור נזילות וכיבוי אש.

סעיף זה מספק סקירה כללית על איתור נזילות, יישומיו וטכניקות מפתח שננקטו למטרה זו.

זיהוי נזילות הוא טכניקה המשמשת לזיהוי נוכחות של נוזל במצלמה תרמית. הטכניקה משמשת במספר יישומים, כגון איתור נזילות וכיבוי אש. הוא מזהה אם קיימים חומרים כלשהם על פני החומר על ידי התבוננות בשינויים קטנים בטמפרטורה על פני השטח של עצמים עקב שינויים בתכונות התרמיות שלהם. ישנן שתי טכניקות מפתח למטרה זו: זיהוי נוזלים פסיבי (PLD), המבוסס על קרינת אינפרא אדומה הנפלטת מהאובייקט, וזיהוי נוזלים פעיל

מאמר זה יבדוק כיצד סוגים שונים של מצלמות תרמיות משמשות את התעשיות כדי לזהות את תכולת הנזילות במוצרים שלהן.

נתחיל בהיכרות קצרה עם הדמיה תרמית

איך מזהים איתור נזילות ?

אחת המשימות הקשות ביותר במכניקת נוזלים היא לזהות את הזרימה ביחס לשלב.

אנו יכולים לזהות שלבי זרימה על ידי מדידת מהירות ביחס ללחץ. לאחר מכן נוכל להשתמש במידע זה כדי לקבוע אם מדובר בזרימה למינרית או סוערת.

כדי לזהות נזילות, עלינו למצוא דרך לראות כמה כסף נמצא במחזור בכלכלה. ניתן להשתמש איתור מצלמה תרמית למטרה זו מכיוון שהיא מספקת מידע על הטמפרטורה של עצמים בשדה הראייה שלה שמתורגם לאומדן של כמות הטמפרטורה המוחלטת היחסית שלו (ששווה במידה רבה לכמות החום היחסית שלו). ככל שיש יותר כסף, כך הוא יופיע גבוה יותר בסולם הטמפרטורה בקריאה של מצלמה תרמית.

איתור נזילות במצלמה טרמית

זיהוי נזילות במצלמה תרמית הוא תהליך של לכידת אור אינפרא אדום המגיע מעצם וקביעה אם עצם זה חם או קר. למצלמה שיכולה לזהות נזילות יש שימושים רבים בתעשיות שונות, כולל ייצור, פיננסים וקמעונאות.

מצלמות תרמיות יכולות לזהות תנועות, כגון זרימת נוזל.

איתור נזילות היא טכניקה המשמשת בתחומים ותעשיות שונות לקביעת הטמפרטורה והזרימה של נוזלים ונוזלים. לטכניקה זו יתרונות רבים על פני טכניקות אחרות, כגון:

– זה לא צריך מגע עם נוזלים או מגע עם מיכלים

– ניתן להשתמש בו עבור כל סוג של נוזל

– זה מדויק

מצלמות תרמיות מזהות את זרימת הנוזל על ידי זיהוי קרינה אינפרא אדומה. מכיוון שנוזלים סופגים יותר קרינה אינפרא-אדומה ממוצקים או גזים, הם פולטים חתימה תרמית גבוהה יותר.
המשמעות היא שהם מופיעים בהירים יותר במצלמה  לאמאשר אובייקטים אחרים בסצנה

איך לבחור בעל מקצוע בתחום?

אחת הדרכים למצוא איש מקצוע בתחום היא להסתכל על עבודתו. אם אתם מחפשים צלם או צלם וידאו, למשל, תוכלו להסתכל על תיק העבודות שלהם באתר האינטרנט שלהם או במדיה החברתית. כדאי גם לוודא שהם מוכנים להראות לך דוגמאות לעבודות שלהם.

דרך נוספת היא לשאול אנשים שעבדו עם איש המקצוע מה הם חושבים עליהם. האם היו להם חוויות לא נעימות? האם הם ימליצו על האדם הזה? מה לגבי עבודה משותפת? עם זאת, דבר אחד שחשוב כאן הוא שאנשים אולי לא יהיו מוכנים לספר לך על דברים שליליים אם הם לא רוצים לפגוע ברגשות שלך.

איתור נזילת מים בבניין היא משימה קשה. ניתן לזהות את הנזק באמצעות מצלמה תרמית ולקרוא לאינסטלטור שיתקן את הנזילה.
שירות איתור נזילות

מה חשוב לבודק

– מאושר או מורשה על ידי תעשייה או ממשלה

– מיומן עם ידע טכני

– בעל ניסיון במשימות הרלוונטיות

מנשה בטיטו
מנשה בטיטו
היי שמי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים אני נשוי פלוס 5 ילדים גר בראשון לציון למדתי לפני 10 שנים בגון ברייס. אני מאמין שעבודה קשה לימודים היא הדרך הטובה להגיע להצלחה. אני מלווה מעל 10 שנים עסקים רבים שהתחילו בקטן והיום הם מרווחים מצליחים בקידום אתרים. תוכלו לרכוש קורסים שלי בתחום בקידום אתרים ברשתות חברתיות אינסטגרם פייסבוק youtube תוכלו לקדם אץ עסק שלכם יותר טוב.

פייסבוק של מנשה בטיטו קידום אתרים | ערוץ youtube של מנשה בטיטו מייל אישי:[email protected]

על מה דיברנו פה?